Wildenborch stelt zich voor

Weet een nieuw lid van het supergoeie Skoda Forum.

De kogel is door de kerk. Er gaat een Skoda Superb Combi 1.6 TDI komen ter vervanging van m'n Passat Station. Hopenlijk een Ambition Businessline (hangt af van het leasebedrage) en anders de Comfort Businessline.
Verder Sunset, Bluetooth (achteraf), trekhaak en 17 inch Trifid velgen.
Aangezien ik van de zaak of een zwarte of een licht grijze kleur moet nemen, hangt de kleur af van de uiteindelijke versie. Bij de Comfort zal het de lichtgrijze worden (anders wordt het geheel wel heel erg zwart), bij de Ambition zal het de zwarte worden met de chromen accenten.
Hopenlijk is de offerte van de lease maatschappij snel binnen en weet ik welke auto ik daadwerkelijk kan bestellen. Ik kan niet wachten.

Hé, hé, de kogel is eindelijk door de kerk.
De Superb is vandaag besteld bij de leasemaatschappij. Het wordt een Superb Combi Ambition Businessline, zilver grijs, met sunset, trekhaak en bluetooth (acteraf ingebouwd). Helaas passen de 17 "inch Trifid velgen niet in het leasebudget. Maar ja, er zijn ergere dingen.
Hopelijk kan ik er voor de vakantie nog inrijden. Wacht nog op de bevestiging en definitieve levertijd van de leasemaatschappij.
Voorlopig moet ik me "behelpen" in mijn Passat Station. Ik ga de dagen tellen.

1 .....
Veel plezier met het wachten ... stippel maar alvast het inrijden route uit.
Eerste 500 km, 500 - 750 km, 750 - 1250 km, 1250 - 1500 km (met scheur traject :super:)

Zit nu in Spanje het Skodaforum door te lezen op een camping. Ik beklaag me niet en meestal heb ik totaal geen zin om terug te komen van vakantie, maar.....na lang wachten kan ik eindelijk in de Superb gaan rijden op 23 augustus. Dus toch een reden om naar uit te kijken, lijkt me.
Drie weken geleden toch nog besloten om andere velgen eronder te laten zetten, 17 inch. Staat de auto toch een stuk beter, hoop ik tenminste.

Miez1

Forumguru
Ola Enno!

Ik weet zeker dat de wielen hem goed staan...;)

Fijne vakantie verder.

Grt.

Michel

Miez1

Forumguru
Hi Enno!

Vandaag afgeleverd toch? Fotootje ?

Veel veilige kilometers gewenst.

Grt.

Miez

En nu ook de foto's!

Inderdaad, foto's mogen niet ontbreken. Hier zijn ze dan.

Bijlagen

• IMG_0283.JPG
    IMG_0283.JPG
    65,9 KB · Weergaven: 29
  • IMG_0279.JPG
    IMG_0279.JPG
    48 KB · Weergaven: 27
  • IMG_0285.JPG
    IMG_0285.JPG
    66,6 KB · Weergaven: 28
Bovenaan Onderaan