Japanese Power

Brochure Wijzigingen Karoq MY2020 1.0

Geen toestemming om te downloaden

M@cer

Lid
Diesels worden echt onbetaalbaar.... Voor de rest weinig echt boeiende wijzigingen.

Lijkt er alleen op dat de Scout alweer uit het programma gehaald gaat worden, of zie ik dat verkeerd?
 

ertromp

Forumguru
Toch best wel een boeiende wijziging nl. dat de Kessy sleutel alleen bij beweging een signaal uitzend. Dat om diefstal door opvangen continue signaal te voorkomen.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Japanese Power

Donateur
Klopt @ertromp , de belangrijkste wijziging m.i. voor zowel Karoq als Kodiaq.
Ben nog geen merk tegengekomen die deze oplossing ook heeft voor de keyless problemen, al zullen ze er heus wel zijn schat ik zo in.
 

XanderVR

Actief lid
Vraag me af.
Zou dat type sleutel echt gebonden zijn aan MY2020, of zouden ze die per sitect kunnen invoeren.
Lijkt me toch wel een mooie diefstalbeveiliging.
 

hemi24

Forumguru
Wel een aantal cheap-ass wijzigingen, zoals het verwijderen van een harde plaat uit de rugleuning van een varioflex-stoel, dopjes voor isofix achterweg laten, ets...

:thumbsdown:
 

XanderVR

Actief lid
Wel een aantal cheap-ass wijzigingen, zoals het verwijderen van een harde plaat uit de rugleuning van een varioflex-stoel, dopjes voor isofix achterweg laten, ets...

:thumbsdown:
Dat viel me inderdaad ook op.
Een stukje afwerking weg laten en andere constructies goedkoper maken.
Hetzelfde van de BSD/SA
Waarom niet gewoon nog een klein oplichtend icoontje in de spiegel.
 

De Stip

Forumguru
Ik heb dus voor modeljaar 2020 gekozen, omdat ik graag het nieuwste van het nieuwste wil en het er dus maar voor over moet hebben om wat langer te wachten..... De auto is privé aangeschaft en ik rij er toch hopelijk weer met net zoveel plezier mee, als met onze huidige Octavia van 2011.

Toch begrijp ik niet goed wat sommige kreten inhouden, al verwacht ik dat de aanpassingen niet zonder reden gedaan zijn en het product verbeteren en/of efficiënter maken. En ja, in sommige gevallen wellicht goedkoper voor de fabrikant.

* Side Assist ipv Blind Spot Detection. Hoe werkt dat eigenlijk? Ik zie nergens een camera of zo.
* Waarom G12 Evo koelvloeistof ipv G13?
* Wat is het voordeel van die Coasting functie?
* Bij het bestellen lees ik nog nergens iets over Dynamic Chassis Control. Wat houdt dat DCC eigenlijk in?

Ik ga wel even Googlen.....
 
Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
* Side Assist ipv Blind Spot Detection. Hoe werkt dat eigenlijk? Ik zie nergens een camera of zo.

* Bij het bestellen lees ik nog nergens iets over Dynamic Chassis Control. Wat houdt dat DCC eigenlijk in?

Camera's zitten in het spiegelhuis.

DCC houdt in dat de auto is voorzien van elektronisch regelbare dempers, comfort/normaal/sport is instelbaar. Erg fijne optie!!!
 

Canon-Eye

Forumguru
Die coastingfunctie klinkt op het eerste gehoor als de overtreffende trap van het stopstartsysteem.

Lijkt me dus nog niet héél aantrekkelijk, tenzij in combinatie met een mogelijkheid om desgewenst (net als vroeger "op de motor") af te remmen d.m.v. een soort retarder die meteen weer stroom levert naar de accu. Dán zie ik er wel mogelijke voordelen in.
 
Bovenaan Onderaan