Wijzigingen in kleur

PeterH

Nieuw lid
Mijn Scala is besteld in Lava Blue Metalic maar als ik nu in de configurator kijk dan kan er niet meer voor deze kleur gekozen worden.
Ik ben benieuwd of ik hem dan nog wel in die kleur krijg.
 

jesse_s93

Donateur
Goede vraag Peter. Als ik in de prijslijsten per 1 januari kijk, zie ik lava blue ook niet als optie in de optielijst staan onder het kopje design. Ik zou even met je dealer overleggen zodat je niet voor verrassingen komt te staan.
 

Cordoba

Forumguru
Volgens mij zijn er in het verleden ook auto's geleverd in een kleur die Pon officieel niet meer leverde, maar met extra moeite vanuit de dealer toch geleverd. Ik zie dat Lava Blue bijvoorbeeld op de Fabia nog wel leverbaar is, dus ik vermoed dat ie alleen in NL uit het programma voor de Scala is gehaald. Als je het zeker wil weten, moet je het checken bij de leverende dealer.

Ik heb ook eens in buitenlandse configurators gekeken (Belgie, Duitsland, Frankrijk, Zwitserland, Tjechie) en wat mij opvalt is dat er bar weinig keuze in kleur is voor de Scale: alleen velvet rood, en raceblue metalic, en heel soms not titan blue, verder alleen zwart/wit/grijs.
 

EdK

Forumguru
Heb hier op forum al eens verkondigd.
Heb verleden jaar een nieuwe Caddy van werkgever gehad.
De kleur blauw ( sorry weet de naam niet ) staat nergens op site of in folders.
Maar is klaarblijkelijk nog gewoon te leveren.... want ik rij dus alweer een jaar met deze kleur en collega's die onlangs hun transporter hebben ontvangen rijden met zelfde kleur blauw die nog steeds nergens in folders of site )afleveren bleef maar uit (NL) is te vinden.

Dus klaarblijkelijk is er nog steeds wel iets te krijgen mbt kleuren zolang het volgens mij in duitsland of Tsjechië vanuit fabriek nog leverbaar is...
 
Bovenaan Onderaan