Wij zijn blij met onze sponsor...II

Status
Niet open voor verdere reacties.

Exciter

Administrator
Beste leden,

het gaat ons goed, en we ontgaan niet aan de aandacht van de wereld om ons heen.
Zojuist hebben wij dus de derde sponsor erbij gekregen.

Hartog tuning.

Bedankt aan Pedro van dit bedrijf voor de interesse.
Pedro is ook bezig om voor ons iets leuks aan kortingen te regelen. Hierover berichten wij z.s.m.

Het bedrag, dat ons forum hiermee in de kassa heeft gesleept wordt volledig in de ontwikkeling en onderhoud van het Skodaforum.nl geinvesteerd. Er gaan leuke dingen gebeuren.

groetjes,

Exciter
 

Frankie

Actief lid
mooi nieuws !!! Dank aan de sponsor Hartog Tuning voor de investering en aan Exciter voor het onderhoud en in de lucht houden van het forum !! Ik ga meteen eens op de site van Hartog kijken..
 

sitechris

Donateur
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Frankie</font><hr />

mooi nieuws !!! Dank aan de sponsor Hartog Tuning voor de investering en aan Exciter voor het onderhoud en in de lucht houden van het forum !! Ik ga meteen eens op de site van Hartog kijken..

[/ QUOTE ]

leuke site van Hartog btw. Ook met leuke, eerlijke teksten zo op het eerste gezicht.
 

Dutch4x4

Senior Member
Elke steun is van harte welkom, dus hulde aan dit voor mij tot nu toe onbekende tuningbedrijf. Is er al iemand met ervaring met dit bedrijf? Met andere woorden: zijn ze misschien via een forumlid sponsor geworden?

Inderdaad realistische teksten op de site, maar waar staat de prijslijst?

Ik heb wel dit gevonden:

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />

Combinatie-aanbieding voor alle VW/Audi/Seat/Skoda modellen met de 1800cc Turbo-motor:

-Chiptuning op maat.
-BMC-airbox (cold-air-intake).
-Forge diverter valve.

All-in prijs 999 euro!


[/ QUOTE ]

Dus speciaal voor de O1- en Superb-rijders hier met de 1.8T onder de kap. Is geen slechte prijs voor maatwerk inclusief CAI en DV.

In ieder geval dichter in de buurt dan JD, voor als je in de Randstad woont...
 

DJNeO

Actief lid
ooh ja.... dat was dat bedrijf dat ik een paar weken terug een e-mail had gestuurd en nooit een reactie op heb gehad...
frown.gif
 

Pedro

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: DJNeO</font><hr />

ooh ja.... dat was dat bedrijf dat ik een paar weken terug een e-mail had gestuurd en nooit een reactie op heb gehad...
frown.gif


[/ QUOTE ]
blush.gif
Je hebt gelijk, ik heb net m'n inbox even gecontroleerd en kwam hem tegen, ik zou dat nog even uitzoeken en ben het in de drukte helemaal vergeten, mijn welgemeende excuses daarvoor.
Ben je reeds voorzien, of zal ik alsnog een reactie toesturen?
Nogmaals sorry, dat gebeurt me eigenlijk nooit
confused.gif


(lekkere binnenkomer van me
407.gif
)

Groeten Pedro.
 

Exciter

Administrator
De wereld is klein, zeggen ze...
grin.gif
grin.gif


Maar, gek genoeg, zo heel af en toe kom ik er achter, dat ik een fout heb gemaakt. Voel mijn nog niet minder mens...
2133.gif
 

DJNeO

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Pedro</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: DJNeO</font><hr />

ooh ja.... dat was dat bedrijf dat ik een paar weken terug een e-mail had gestuurd en nooit een reactie op heb gehad...
frown.gif


[/ QUOTE ]
blush.gif
Je hebt gelijk, ik heb net m'n inbox even gecontroleerd en kwam hem tegen, ik zou dat nog even uitzoeken en ben het in de drukte helemaal vergeten, mijn welgemeende excuses daarvoor.
Ben je reeds voorzien, of zal ik alsnog een reactie toesturen?
Nogmaals sorry, dat gebeurt me eigenlijk nooit
confused.gif


(lekkere binnenkomer van me
407.gif
)

Groeten Pedro.

[/ QUOTE ]

Btje late reactie van mij... maar ben nog niet reeds voorzien... heb een kofferbak vol leuk spul en wil het ergens nog steeds wel graag beveiligen...
smile.gif

een reactie zou ik daarom nog steeds super vinden
smile.gif
 

DJNeO

Actief lid
Heb de mail nog een keer gestuurd voor het geval hij inmiddels uit je inbox zou zijn verdwenen
wink.gif
Alvast bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan