Wie kan mijn vraag beantwoorden!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kelvin

Lid
Weet iemand van jullie of er op de Fabia Combi Euipe plus van dit jaar ASR in het standaard pakket hoort te zitten?

Ik had dit op mijn hatchback uit 2005 namelijk wel. Nu bij de nieuwe die exact hetzelfde pakket omvat zit het er niet op?

Alvast bedankt
 

Fabia

† In Memoriam
Volgens mij hangt het van de motor uitvoering af. Bij een 1.4 16V 101pk zit het er standaard op. Ik heb het op mijn 101PK Equipe+ uit 2005 standaard er op zitten.
 

Kelvin

Lid
Volgens mij hangt het van de motor uitvoering af. Bij een 1.4 16V 101pk zit het er standaard op. Ik heb het op mijn 101PK Equipe+ uit 2005 standaard er op zitten.


Ik heb dus ook die 1.4 16v 74kw (101pk) uitvoering en heb deze vorige maand gekocht. Is ook de Euipe + maar het zit er niet op? Dealer zegt dat het een optie was, ,maar dat geloof ik niet.
 

Fabia

† In Memoriam
Je kan het zien op het knoppenrij boven je radio:
 

Bijlagen

  • 270672-invisible.jpg
    270672-invisible.jpg
    62,5 KB · Weergaven: 39

Kelvin

Lid
Je kan het zien op het knoppenrij boven je radio:

Ja ik weet het thanks, ik had het op mijn Fabia HB wel zitten. Ik heb inmiddels de specs lijst gevonden op internet en daar staat dat het idd op de 1.4 74kw uitvoering standaard is. Dit krijgt nog een staart (tje)
 

AGTon

Forumguru
had hetzelfde met die van mij, maar dan anders. Ik heb een aktie uitvoering die eigenlijk volgens de documentatie toen der tijd voorzien moest zijn van een tankdop die vanuit binnen open te maken was. Volgens de dealer een foutje in de documentatie. Tja die dingen gebeuren..
 

Red Devil

Actief lid
Ik heb een aktie uitvoering die eigenlijk volgens de documentatie toen der tijd voorzien moest zijn van een tankdop die vanuit binnen open te maken was.

??? is dat niet standaard dan? of begrijp ik je verkeerd?
ik heb de Fabia HB comfort uit 2000 en kan hem van binnen openen
 

Fabia

† In Memoriam
En ik weer niet in mijn Equipe Plus uitvoering. In mijn vorige kon het wel, dat was een Elegance uitvoering. De Equipe is gebaseerd op de Classic en die heeft die functie niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan