Wie heeft Sirius-velgen?

Ik sta op het punt om een zwarte Octavia Combi met (7-spaaks) Sirius-velgen te bestellen, maar eigenlijk heb ik die nog nooit live onder een Octavia gezien. Wie heeft ze, en kun je er dan ajb. een foto van plaatsen? Bedankt!

Wiseguy

Actief lid
Lex,

Volgens mij hebben ze er eentje staan bij Wolstad in Tilburg. Ik heb er in ieder geval wel mee gereden destijds.

Bovendien staat er ook een foto in de fotogalerij van de leden:

Bijlagen

• 6992-289skoda_2005_013.jpg
    6992-289skoda_2005_013.jpg
    65,1 KB · Weergaven: 38
Ik heb ze er onder en zal met mijn tel zo een plaatje schieten. Ik vind ze onder een zwarte O2 wel het mooist uitkomen. Zien ze er tevens iets groter uit.

Bij deze de foto's, ze staan nu ook in de fotogalerij;

107sirius1.jpg

107sirius2.jpg

107sirius3.jpg

RSTDI

Actief lid
Roger@ Ik hoop dat de foto's met een telefoon zijn gemaakt. Anders maar even langs de fotograaf om je camera te laten na kijken. /forum/images/graemlins/grin.gif

@TDIDSG, wat is er mis met de kwaliteit van mijn net gekochte Minolta twv 1500 euro??? Ben er juist zeer tevrede mee.........................SonyEricsson k700i /forum/images/graemlins/wink.gif

[off topic] Deze foto's zijn bij Corus (IJmuiden genomen) en op dit moment is het nog steeds wel redelijk, af en toe zon. [off topic/]

Wiseguy

Actief lid
ziet er wel strak uit ja.... ik wilde die ook aanschaffen.... bij de dealer nog een uitlaatstuk erop laten zetten en dan op de klep nog een trunkstrip (ook Milotec). Ik heb het al nagevraagd.... die is ook gewoon toepasbaar op een Combi, terwijl op de website staat dat die alleen voor een HB toepasbaar is.... beetje raar natuurlijk omdat de klep op dat punt exact hetzelfde is.

Echt, die strip maakt de auto eenvoudig "af". Ik zie soms Octavia's rijden met de 17" velgen maar zonder strip blijft de auto er "kaal" uitzien.

rickske

Actief lid
Ook ik heb voor de sirius velgen gekozen omdat ik ze moii vind.allen vind ik het jammer dat ze nogal snel vuil zien van het remstof dat volgens mij te maken heeft met de constructie van de velg.

Ik heb ook voor de Sirius velgen gekozen.
Bij het kiezen tussen de velgen wist ik direct dat het die moesten zijn!

rickske

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Lex,

Volgens mij hebben ze er eentje staan bij Wolstad in Tilburg. Ik heb er in ieder geval wel mee gereden destijds.

Bovendien staat er ook een foto in de fotogalerij van de leden:

[/ QUOTE ]
Hé.Wiseguy bedank me maar eens dat je mijn foto mogen gebruiken hebt. /forum/images/graemlins/wink.gif /forum/images/graemlins/tongue.gif

Wiseguy

Actief lid
@Rickske, bedankt jij mij maar dat ik je velgen hier laat zien, zonder dat ze zelf hoeven zoeken in de foto's van auto's van leden.... /forum/images/graemlins/grin.gif

Wiseguy

Actief lid
@Rogier: Ik heb zojuist wat bling-bling besteld voor mijn nieuwe O2.... inmiddels zijn ook de strips leverbaar voor de achterlichten van de Combi.... PIMP-MY-RIDE!!! /forum/images/graemlins/grin.gif

Wiseguy

Actief lid
Ikke wel ja... via de Nederlandse importeur is het echt veel duurder.... wat dat betreft is 1 Europa toch wel heerlijk ... /forum/images/graemlins/grin.gif

Bovenaan Onderaan