Wie heeft er ervaring met Hegeman Arnhem.

Dutch4x4

Senior Member
Even verder kijken dan de eerste pagina lang is...
wink.gif


http://www.skodaforum.nl/forum/showflat.php?Cat=0&Number=12150&page=1&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=1#12150
 

purk

Senior Member
sorry alles nieuw he, computer, internet, beginner zullen we maar zeggen.


jammer dat het vooral om 4x4 gaat en niet hoe de garage bevalt
crazy.gif
 

Wallie

Lid
Toevallig ging afgelopen zaterdag een koplamp kapot toen ik in Arnhem was, en tja, leaseauto, dus moet je dat bij een dealer laten doen. Even naar Hegeman gereden, werd gelijk geholpen en beide lampen zijn vervangen, waren ook gewoon monteurs op zaterdag aanwezig. Kreeg alleen nog wel de opmerking "Er hangt ook een draagje los" Ik: "Ohw, en waar is dat draadje dan van?" "Euh ja, dat weet ik niet, maar alles werkt verder".
 

wimv

Actief lid
Ik ben al jaren klant bij Hegeman Arnhem en kan niet anders zeggen dan dat ik meer dan tevreden ben over hun service, meedenken en klantvriendelijkheid. Sterker nog, het is een van de redenen waarom ik Skoda rij. (los van het feit dat het prima auto's zijn natuurlijk). Een echte aanrader !!!
 
Een jaar of drie geleden mijn octavia combi 1.9 tdi voor een grote beurt bij Hegeman gebracht. Toen ik de auto kwam ophalen werden er geen bijzonderheden gemeld. Bij het plaatsen van mijn dochtertje in het kinderzitje op de achterbank bleek dat de hele auto doorweekt was. Achteraf bleek dat de auto met open ramen tijdens een wolkbreuk had buiten gestaan. De betreffende monteur had de ramen weer geloten, maar verder nergens nagekeken en ook niet gemeld.

Toen ik aan de balie (licht oververhit) mijn bevindingen had kenbaar gemaakt, gingen direct 2 mensen mee om de situatie te beoordelen. Zij vonden de situatie ook verbijsterend. De monteur werd ter plekke aangesproken. Hij maakte zijn oprechte excuses.

Direkt werd een vervangende auto georganiseerd. De gehele auto is met professionele heathers en een cleaningsbedrijf gedroogd en geheel van binnen en buiten gereinigd. Drie dagen later kon ik mijn auto weer ophalen. Nogmaals werden excuses aangeboden. Voor de overlast kreeg ik een korting op de rekening en een reusachtige bos bloemen.

Fouten worden overal gemaakt, maar de manier waarop ze worden opgelost daar gaat het om. In dit geval chapeau voor Hegeman!
 

mmarechal

Actief lid
:shocked: Daar kan inderdaad menig dealer nog een voorbeeld aannemen. Om verkeerde opvattingen te voorkomen: met mijn huidige dealer ben ik tevreden hoor ;), maar ben in het verleden ook wel anders tegen gekomen...
 

Steve

Senior Member
Ik heb mijn O2 ook altijd gebracht bij Hegeman en nooit geen problemen gehad.
Zelfs als je op zaterdag kwam voor een probleempje werd er direct even naar gekeken mits er tijd was en monteurs aanwezig waren.

Ik heb mijn O2 altijd met veel plezier weg gebracht naar hegeman Arnhem.
 

piair1982

Forumguru
Inmiddels mijn 2e auto bij Hegeman besteld. Goede prijs goed verhaal en super service. Kan niet anders zeggen. De jongens in de werkplaats, de receptie mederwerkers en de verkoop werken goed samen. Dat merk je in hun klantbenadering. Je bent geen nummertje zoveel... Kan ze aanraden!
 
Ik zie alleen maar positieve verhalen hier, dat geeft de burger moed. Zelf ben ik er nog niet helemaal uit wat Hegeman betreft.

Ik heb daar destijds proefgereden hier was de service en gastvrijheid perfect. Er werd de tijd genomen voor alles. Prima! Toen ik na een paar dagen rekenen, bellen wikken en wegen terug kwam is die positieve indruk omgeslagen. Mijn indruk toen was dat alles erg gehaast ging ( zal ook er aan hebben gelegen dat het eind december was, en het was erg druk), er weinig mogelijk was ( ligt ook deels aan de inruil van een oude Renault... maar toch) en het moest snel snel snel. Ook de fase na het bestellen van de auto is tot nu toe rommelig verlopen. Ik heb zelf moeten bellen om dingen geregeld te krijgen waarvan je verwacht dat zij daar pro-actief in zijn ( levertijden praktische zaken etc etc). Opzich jammer want overal waar ik kom hoor en lees ik alleen goede verhalen over Hegeman. Ik was dus enigszins teleurgesteld. Ik heb op geen moment het gevoel gehad dat zij het idee hebben dat jij toch een zeer forst bedrag besteed (tenminste... voor de meeste zal 15000+ een fors bedrag zijn :-P) en dat ze daar ook naar handelen.

We gaan zien hoe de rest van het traject verloopt. Ik hoop dat ze alsnog hun zeer goede reputatie zullen waar maken bij de aflevering, onderhoudsbeurten en alles wat nog komen gaat.
 

piair1982

Forumguru
Ik heb gedurende de bestelling en levering ook zelf vaak contact gehad. Was inderdaad ook eenzijdige communicatie van mijn kant. Maar uiteindelijk is alles wel goedgekomen.
 
Helaas heb ik niet zulke goede ervaringen met Hegeman al is dit ondertussen alweer 3 jaar geleden. De oplevering ging rommelig, papieren waren niet aanwezig en zijn ook nooit meer terecht gekomen. Uiteindelijk de auto weer moeten inleveren voor een nieuw kenteken. Daarna nog meerdere problemen gehad met de radio/carkit en beschadigingen. Daarna ook omdat de locatie gunstiger is naar De Waal in Tiel gegaan waar ik stukken beter geholpen wordt.
 

piair1982

Forumguru
Inmiddels ook al flink wat ervaring met de aftersales, moet zeggen zeer positief.

De problemen die ik had zijn allemaal vlot en goed opgelost. Ook werd er na een aantal weken gebeld of alles nog steeds goed ging mbt de klacht.

Dat kwam zeer positief over. Je krijgt het idee dat Hegeman Arnhen echt betrokken is met de klant.

Chapeau :)
 

piair1982

Forumguru
11 oktober de 2e beurt laten uitvoeren in Arnhem.
Direct ook einde garantie check laten doen.

Kosten weet ik nog niet, heb de rekening nog niet ontvangen.

Problemen zijn allemaal opgelost en ivm olieverbruik wordt er een tabelletje bijgehouden.

Bij de winter check van 3 november ook weer
uitstekend behandeld. Mijn dochter kreeg zelfs haar eerste Skoda ;) schaal 1 op 43 welteverstaan.

Wederom uiterst tevreden.

Nu de garantie voorbij is ben ik wel benieuwd wat mij te wachten staat......
 

DevilsOwn

Nieuw lid
Twee jaar lang met mijn O1 1.8T in onderhoud geweest bij Skoda Hegeman Arnhem. Nooit geen problemen, altijd goede service.
Nu de Octavia weg is, staat er een Superb I V6 bij hun in de werkplaats. Hij is een beetje eigenwijs op het moment.

Ik heb het stille vermoeden dat ik ook met deze auto tevreden zal blijven rijden dankzij de medewerkers in Arnhem. En het scheelt, het is voor mij dichtbij.

Hegeman Arnhem, voorlopig ben ik niet van plan te "verkassen".

Ohja, als particulier altijd op rekening kunnen betalen. Dat vind ik vertrouwen hebben in de klant! (en dus alleen maar positief)
 

piair1982

Forumguru
Ook al is er sinds kort een servicepunt in wageningen, ik blijf naar Arnhem rijden.

Erg tevreden over Hegeman. Vooral met mijn laatste probleem, olieverbruik, denken ze goed mee.

Hoop nog vele jaren met veel probleemloze kilometers bij hun in onderhoud te blijven.
 

Blacky

Forumguru
Geen ervaring met Hegeman, weet alleen dat mijn huidige auto geleverd is door Hegeman aan de lease maatschappij.
 
Bovenaan Onderaan