Superb 3 Wie heeft er een superb III besteld

Topic in 'Superb III' gestart door MennoW, 29-06-2015.

1. edstof

edstof Nieuw lid

Dat voelt ook niet alsof hij de komende weken voor de deur staat. Die van mij is op 21 mei 2021 besteld, weet niet of jouw combinatie lastiger is qua levertijd zoals de verlengde levertijd van bijvoorbeeld de hatchback van toepassing was

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk

2. Er is op de levertijden echt geen pijl te trekken weet ik uit 2 ervaringen..

ik had sinds Juni een Superb combi sportline business in bestelling staan met nagenoeg alles er op (1.5 Benzine, Brilliant Silver). Levering stond eerst op Oktober, werd toen Januari, en werd toen Maart, en toen ‘onbekend’. Bestelling mid December geannuleerd aangezien er enige spoed was (aflopen leasecontract). Plotseling stond de auto 2 weken later bij de dealer met alles er op er en er aan (Wittebrug Voorschoten, staat er nog steeds mocht iemand een mooie willen).

Na annulering heb ik een ‘voorraad’-auto besteld die op dat moment verder in het proces zou zitten (had al wel een chassisnummer, status ‘banking’). Deze is eergister bij de dealer aangekomen, gelukkig nog wel met Canton en side assist.

Volhouden dus, of voor een voorraad auto gaan. Er zijn er heel veel geleverd / onderweg op dit moment, dus wie weet!

3. SkodaFranki

SkodaFranki Nieuw lid

Vind het zelf ook redelijk bizar. Heb geen hybride besteld en ze wisten mij toen te zeggen dat de wachttijd voor hybrides bijna een jaar was en dit omwille van de chipproblematiek. Maar als ik zo zie dan worden er momenteel precies enkel hybrides aangeleverd. Het zal wachten, wachten en nog eens wachten worden. Maar gewoon een beetje perspectief vanuit skoda zou toch wel welkom zijn.

4. massis

massis Senior Member

Ik heb't al vaker aangehaald, maar de mijne (juni 2021 besteld) stond voor eind november, en is verschoven naar eind januari.

Dus er is nog hoop?
    Ik ga komende week in elk geval nog eens horen bij de dealer.

5. TL@

TL@ Forumguru

Mijn Superb heeft een nummerplaat gekregen, nu nog wachten tot hij naar de keuring is geweest (trekhaak) en proper is gewassen. Hopelijk volgende week rijden.

Heeft lang genoeg geduurd en die stomme Mercedes begint meer en meer rare geluidjes te maken. Sinds 2 weken wordt het water ook geen 80° meer warm en automatisch CC werkt ook weer meer niet dan wel.

Ik heb medelijden met de persoon die dat geval 2de hands gaat kopen.

JeSko vindt dit leuk.
  6. TL@

TL@ Forumguru

En vandaag alles geregeld met de leasemaatschappen, op 31/1 mag ik de Superb gaan ophalen.
    De garage kon het op vrijdag 28/1 al regelen (hij komt op 26/1 toe in de garage) maar er was geen expert beschikbaar om de einde contract inspectie te doen. Dus dan maar na het weekend.

Ik kan al niet wachten :yeehaa:

JeSko vindt dit leuk.
  7. JeSko

JeSko Forumguru

Top @TL@ , ben je eindelijk van die Mercedes af :troost:

TL@ vindt dit leuk.
  8. massis

massis Senior Member

Klinkt bekend, na 7 maanden wachten heb ik net gehoord dat de mijne is aangemeld bij de lease en dat hij morgen ingeschreven wordt. Komende woensdag 3 feb zouden normaal de platen ten laatste bij de garage moeten zijn en dan kan ik een afspraak maken om hem op te halen!

Last edited by a moderator: 27-01-2022 om 17:27
    SkodaFranki vindt dit leuk.
  9. SkodaFranki

SkodaFranki Nieuw lid

The Story continues… gisteren bericht gekregen van de garage: de motorisatie die ik heb gekozen wordt niet meer geproduceerd, vandaar ook de reden van vertraging. Klein gelukje dat ik wel een upgrade krijg van men werkgever naar 2.0 TDI met 150 pk nu is het opnieuw wachten op een productiedatum. De levering kan dus nog enkele maanden duren…

Deel deze pagina