Wie heeft er een Fabia RS besteld?

Ron467

Actief lid
Nee, heb erover getwijfeld, maar toch maar z´n kleinere broertje (de 1.2 TSI DSG) besteld.
Heb er bij de fabriek in Tsjechië wel héél veel van zien staan en zien rondrijden! Zal wel met de (landen) belastingtechnische zaken cq prijzen te maken hebben.:(
 

Roel

Lid
Nu ik van de Fabia 1 Combi via de Octavia 1 RS over ben gegaan naar de Superb Combi zal ik, vanwege het gewend zijn aan de enorme ruimte en comfort, niet meer terug gaan naar de Fabia.
Het concept echter bevalt me wel: een kleine combi met veel vermogen: altijd leuk bij stoplichtsprintjes :-)
 

Hetzer

Forumguru
Vepreda uit Spijkenisse heeft een groene Rs besteld als DEMO , zodra die binnen is even een proefritje maken.
(Je weet immers nooit waar ik over een jaar of 3 mijn huidige GL voor inruil:D
 
Mijn dealer Kreijne Midland in Hoogland krijgt er ook een, ik heb met hem ook de afspraak gemaakt om een keer proef te rijden. Dealer gaat hem zelf rijden, idd misschien leuk om zo'n auto op den duur over te nemen. Vaak zijn ze ook nog dik aangekleed met opties.
 
Ah, zelfde dealer! :D
Maar denk dat die auto's enorm afgetrapt worden.

Grappig, ik vind het een erg prettige dealer tot nu toe. Ja en nee, ik denk dat zo'n RS wel voor een specifieke doelgroep bestemd is en dat een dealer daar wel redelijk op kan screenen. Met andere woorden, zo'n auto geef je ook niet aan jan en alleman mee waarvan je weet dat ze hem toch niet gaan kopen.
 

Berry

Senior Member
mijn dealer kreijne midland in hoogland krijgt er ook een, ik heb met hem ook de afspraak gemaakt om een keer proef te rijden. Dealer gaat hem zelf rijden, idd misschien leuk om zo'n auto op den duur over te nemen. Vaak zijn ze ook nog dik aangekleed met opties.

ik was eerst!!!!!!
 
Bovenaan Onderaan