Whooow, we gaan naar de Skoda fabriek

Op 22 juli gaan wij met de caravan naar Tsjechië. Nu hebben wij nog niet zo lang een Octavia 2.0 FSI, dus de eerst gedachten waren, waarom niet op vakantie naar Tsjechië i.p.v. altijd maar Frankrijk en soms Oostenrijk.

Om niet helemaal onvoorbereid op stap te gaan, ga je je toch wat verdiepen in het land. Bij het Googelen kwam ik het Skoda museum in Mladá Boleslavtegen. Contact gezocht via de mail met m'n beste Tsjechisch (google vertaal) en zowaar de volgende dag een mailtje in het engels terug.

Afspraak gemaakt voor 24 Juli om 10.00u voor een bezoek aan het Skoda museum en aansluitend een rondleiding in de fabriek waar de Octavia gemaakt wordt.

Ik ben daar zó blij mee. De Octavia wordt extra gepoetst want hij gaat op bezoek bij Mamma.
:aangenaam:

Een verslagje zien jullie z.s.m. na het bezoek op het forum.

Gr Wilco Vaneman
 

Kensel

Forumguru
Whow! Dat klinkt gaaf!
Ik ben zeker benieuwd naar je verslag en foto's!
Alvast heel veel plezier! :)
 

Pollewop

Forumguru
Heel gaaf...

Vorig jaar heb ik een fabrieksrondleiding gehad bij VW Wolfsburg... Echt indrukwekkend...

Foto's maken in de fabriek was helaas niet toegestaan...:shocked:, maar misschien mag het bij Skoda wel...

Veel plezier... :xyxthumbs:
 

TL@

Forumguru
Ben er een keer met school geweest, echt enorm de moeite.

Veel plezier zou ik zeggen (foto's zijn niet toegelaten)
 

tatraman

Nieuw lid
ook het museum bij de fabriek is enorm leuk om te zien, vooral de auto' s uit het begin van de vorige eeuw Ben er de afgelopen jaren al twee keer geweest, terwijl ik niet in het bezit was van een Skoda. Veel info over de fabriek/ skoda en het land vind je op http://www.tsjechie.net/forum
 
Bovenaan Onderaan