Werkplaatshandboek OIII

Topic in 'Octavia III' gestart door Bakkertje, 14-09-2018.

1. Bakkertje

Bakkertje Forumguru

2. andrehj

andrehj Forumguru Donateur

Goeie site! Die kende ik nog niet. Maar omdat dit soort sites nogal eens de neiging hebben om te verdwijnen: wie weet er een manier om hier off-line PDF's van te maken? Mij is het nog niet gelukt...

3. Bakkertje

Bakkertje Forumguru

Ik heb ook zitten klikken maar krijg het ook niet voor mekaar @andrehj
    Het knopje online pdf doet eigenlijk niets en om het nu pagina voor pagina te gaan printen naar PDF is net effe teveel werk :banghead:

4. widojo

widojo Actief lid

Bakkertje vindt dit leuk.
  5. Hakar

Hakar Forumguru Donateur

@widojo
    Prima tip.
    Wel de tweede link gebruiken, bestandje opslaan, bestandje uitpakken, en je hebt 454 pagina's Workshop Manual in het Engels.

6. kwillems

kwillems Forumguru Donateur

Moeten we dat spulletje niet naar de "kennisbank" uploaden? Of zijn daar bijvoorbeeld auteursrechtelijke bezwaren tegen?
    Ik zie geen copyright-meldingen in die documenten in ieder geval.

Laatst aangepast: 18-09-2018
  7. teake

teake Lid

Fijne links! veel bekeken, maar ik kan toch iets niet vinden.
    Heel simpel eigenlijk: wat is de zekering van de radiator-fan in mijn octavia III combi 1.6tdi?
    In de ownersmanual wordt hij niet genoemd, hij zal wel bij "diverse motorcomponenten" horen, maar dat staat bij een stuk of 10 zekeringen.

8. GJS

GJS Senior Member

@teake , dat noemen ze de koelluchtventilator.
    Volgens mijn boekje is dat zekering 4 in de motorrruimte.

9. GJS

GJS Senior Member

@Bakkertje en @andrehj

Je kan de PDF's downloaden via het knopje Download pdf in het scherm, hieronder met rood omcirkelt upload_2019-2-13_12-17-14.png :

Bakkertje vindt dit leuk.
  10. Bakkertje

Bakkertje Forumguru

Het lijkt nu inderdaad te werken @GJS :thumbsup:

Die knop had ik eerder ook gevonden maar deed toen niets ..

11. teake

teake Lid

dank, die heb ik inderdaad allemaal opgeslagen. Maar een fuse-verklaring of bedradingsschema staat er niet in. Of ik zoek met mijn neus.... dat kan ook natuurlijk.

12. Bakkertje

Bakkertje Forumguru

13. teake

teake Lid

Nee helaas, geen schema of zekering-lijst.

14. Bakkertje

Bakkertje Forumguru

15. teake

teake Lid

done, maar nog steeds geen lekker schema of lijstje. Alleen maar verwijzingen: if fuse is broken, replace.

16. GJS

GJS Senior Member

Of deze (van hierboven ergens genoemde Russische website): https://vwts.ru/skoda/octavia3/skoda_octavia_3_wd_eng.zip

Vanaf bladzijde 3064 vind je een overzicht van de zekeringen maar of je daar nu echt wijs uit wordt, zo te zien wordt dat een zoekplaatje.

In het instructieboekje van je auto staat toch ook een zekering overzicht, ik heb ook een O3 met 1.6TDI en zoals eerder genoemd is het bij mij zekering 4 in de zekeringkast onder de motorkap.

17. teake

teake Lid

YES!!! Schema's! da's een fijne! Ik ga zoeken.

zekering 4 controleren gaat nu even niet, ik ben niet bij de auto.

18. GJS

GJS Senior Member

Ah, vandaar.
    Gelukkig werkt hij nu weer, handige site, heb er nu i.i.g. al diverse opgeslagen die van pas kunnen komen.

19. andrehj

andrehj Forumguru Donateur

Thanks @GJS ! Vooral SSP 94 is erg interessant voor de DSG-7 (OAM) bezitters die ook VCDS hebben. Er staat het een en ander in over de measuring blocks wat ik nog niet wist.

Deel deze pagina