Werkplaatshandboek OIII

andrehj

Forumguru
Goeie site! Die kende ik nog niet. Maar omdat dit soort sites nogal eens de neiging hebben om te verdwijnen: wie weet er een manier om hier off-line PDF's van te maken? Mij is het nog niet gelukt...
 

Bakkertje

Forumguru
Ik heb ook zitten klikken maar krijg het ook niet voor mekaar @andrehj
Het knopje online pdf doet eigenlijk niets en om het nu pagina voor pagina te gaan printen naar PDF is net effe teveel werk :banghead:
 

Hakar

Donateur
@widojo
Prima tip.
Wel de tweede link gebruiken, bestandje opslaan, bestandje uitpakken, en je hebt 454 pagina's Workshop Manual in het Engels.
 

kwillems

Donateur
Moeten we dat spulletje niet naar de "kennisbank" uploaden? Of zijn daar bijvoorbeeld auteursrechtelijke bezwaren tegen?
Ik zie geen copyright-meldingen in die documenten in ieder geval.
 
Laatst bewerkt:
Fijne links! veel bekeken, maar ik kan toch iets niet vinden.
Heel simpel eigenlijk: wat is de zekering van de radiator-fan in mijn octavia III combi 1.6tdi?
In de ownersmanual wordt hij niet genoemd, hij zal wel bij "diverse motorcomponenten" horen, maar dat staat bij een stuk of 10 zekeringen.
 

GJS

Senior Member
@teake , dat noemen ze de koelluchtventilator.
Volgens mijn boekje is dat zekering 4 in de motorrruimte.
 
dank, die heb ik inderdaad allemaal opgeslagen. Maar een fuse-verklaring of bedradingsschema staat er niet in. Of ik zoek met mijn neus.... dat kan ook natuurlijk.
 
done, maar nog steeds geen lekker schema of lijstje. Alleen maar verwijzingen: if fuse is broken, replace.
 

GJS

Senior Member
Of deze (van hierboven ergens genoemde Russische website): https://vwts.ru/skoda/octavia3/skoda_octavia_3_wd_eng.zip

Vanaf bladzijde 3064 vind je een overzicht van de zekeringen maar of je daar nu echt wijs uit wordt, zo te zien wordt dat een zoekplaatje.


In het instructieboekje van je auto staat toch ook een zekering overzicht, ik heb ook een O3 met 1.6TDI en zoals eerder genoemd is het bij mij zekering 4 in de zekeringkast onder de motorkap.
 
YES!!! Schema's! da's een fijne! Ik ga zoeken.

zekering 4 controleren gaat nu even niet, ik ben niet bij de auto.
 

andrehj

Forumguru
Thanks @GJS ! Vooral SSP 94 is erg interessant voor de DSG-7 (OAM) bezitters die ook VCDS hebben. Er staat het een en ander in over de measuring blocks wat ik nog niet wist.
 

prosier

Forumguru
Fijne docs!

Ik meot de bumper eraf halen, mijn xenon ballast moet ik vervangen. Alleen iemand hier ook een manual voor? (die op briskoda had ik al gezien in dat forum, maar dacht mss een workshop handleiding).

Thx
 
Bovenaan Onderaan