Werkplaats Manuals Octavia 1U2 en 1U5

myfirstoctavia

Forumguru
Ik ben me te plétter aan het zoeken geweest naar werkplaatsmanuals voor mijn auto.

En... gevonden! Ik zal vast niet de eerste zijn, maar ik hoop er anderen blij mee te kunnen maken.
Klik de link en vind een schát aan informatie, teveel om op te noemen...

Ik heb alle manuals die betrekking hebben op mijn specifieke model gedownload, ik zeg: doe er je voordeel mee!

https://cardiagn.com/skoda-octavia-mk1-workshop-repair-manual-pdf/

Hier een screensot van wat ik voor mezelf gedownload heb;
Untitled.jpg
 

JPs_OC2

Donateur
Top! De hele rambam voor de O2 gedownload en naar een paar details gezocht waar ik al langer nieuwsgierig naar was. Ff zoeken en heel gemakkelijk gevonden, briljant!

Bedankt voor de tip! :thumbsup:
 

Michelv.

Forumguru
Handig om te hebben, maar hebben jullie ook het probleem dat alle PDF'en op de laatste pagina blijven staan en niet naar pagina 1 te krijgen zijn.

Met Adobe Reader
 

Hakar

Donateur
Handig om te hebben, maar hebben jullie ook het probleem dat alle PDF'en op de laatste pagina blijven staan en niet naar pagina 1 te krijgen zijn.

Met Adobe Reader

Zowel van de Fabia als van de Octavia rücksichtlos binnengetrokken.
Uit beide groepen een stuk of 10 geprobeerd, en denderen heerlijk naar beneden en ook weer omhoog naar pagina 1
 

redriver

Actief lid
Ik ga ze ook downloaden. Zijn er eigenlijk (technisch) grote verschillen tussen de Octavia 2017 en 2018 dus voor en na facelift ? Dit in relatie tot de workshopmanual . Of is er een workshopmanual voor het faceliftmodel ?
 

Tees

Donateur
2007 en 2008 bedoel je dan neem ik aan ;)
Nee, ze zijn onderhuids grotendeels hetzelfde, maar de motorisering is wel (deels) aangepast. TSI motoren zaten niet in de PFL, dus als je die hebt, dan is er technisch wel best wat anders.
De carrosserie is natuurlijk wel anders, en het interieur op sommige stukken ook. Maar dat is voor een werkplaats handboek meestal niet het meest belangrijke.
 
Bovenaan Onderaan