Werkplaats boek/cd

Wie ken mij helpen aan een werkplaats boek cd
van een octavia hb uit 2002.

waar dus alle tekeningen in staan om iets te demonteren cq monteren.

ik heb wel cd maar staan geen tekeningen op en alleen tekst als uitleg



alvast bedankt
 

Antera

Donateur
ik heb hier nog een haynes workshop manual liggen

Skoda Octavia Petrol & Diesel (98-04) R to 04 reg
Hatchback and Estate, including vRS and special/limited editions. Does NOT cover FSi or 4x4 models or models with Tiptronic transmission. Does NOT cover new range introduced May 2004

Petrol: 1.4 litre 16-valve (1390cc), 1.6 litre (1595cc & 1598cc), 1.8 litre (1781cc) & 2.0 litre (1984cc), inc. turbo. Does NOT cover 1.4 litre (1397cc) 8-valve engines.
Diesel: 1.9 litre (1896cc) SDi and TDi.



http://www.haynes.co.uk/Press/HaynesJackets/RGBhr_4285.jpg

€ 15 ex verzending is ie voor jouw
 
heb je toevallig geen ned.

En staan hier echt overal plaatjes bij want anders heb er nog niks aan.
alvast bedankt
 

Antera

Donateur
uitgebreider kan je hem niet krijgen en nee deze is er niet in het NL. er staan tal van plaatjes in incl alle aantrekmomenten en is echt duidelijk hiermee haal je hem helemaal uit elkaar en zet je hem weer in elkaar:





 

raak-4

Nieuw lid
Hoi, heb je het Haynes boek nog? Mijn Octavia is van 11-2004 (2 liter combi) en valt volgens mij nog binnen de modellen van het boek. Als ik ga zoeken op maand en jaartal dan krijg ik een ander plaatje van de auto dan als ik mijn kenteken invoer op bijv. de ANWB site.
Zou dus zonde zijn als ik een verkeerd boek zou hebben. Staan er misschien motornummers oid in die ik kan vergelijken met de mijne? Ben bekend met de Haynes boeken, heb er ook 1 voor de motor en dat gaat uitstekend:xyxthumbs: Ik hoor graag.
groeten
 
hey boek is binnen hoor


En ook bedankt voor de doos dochterlief was er erg blij mee .vrouw wat minder heel de huiskamer lag vol met reclamefolders:tongue:
 
Bovenaan Onderaan