W124
Senior Member
Op dit moment ben ik mij aan het oriënteren op een (lease) Octavia 3 Combi 1.2 TSI.
Heb een proefrit gemaakt in de handgeschakelde versie (ABL) en dit viel mij niet tegen (ondanks de S-Tronic die ik nu rijd in m'n A3 SB). De stoelen konden mij overigens niet bekoren! In m'n A3 heb ik sportstoelen, dus het Dynamic pakket is wat mij betreft een must.
De volgende varianten heb ik op het oog:
Octavia Combi ABL handbak:
- Audio pakket
- Dynamic Pakket
- Metallic lak
- Chromen raamlijsten
- Dakreling zilver
- 18" Alaris
- Stoelverwarming
Octavia Combi EBL handbak:
- Dynamic pakket
- DAB
- Metallic lak
De EBL is uiteindelijk netto 22 euro duurder per maand. Voor dat geld heb je extra:
- Xenon, LED DRL, LED achter
- Columbus
- Kessy
- Maxidot kleur
- Parkeerassistent
- Mistlampen met cornerfunctie
- Diffuse ledverlichting
-...nog meer?
EBL combineren met 18" is uiteindelijk boven budget. Maar de 18" velgen maken de auto wel helemaal af en zijn toch een belangrijke factor. Maar om daar alle extra opties van de EBL weer voor te laten vallen. Kortom: wat zouden jullie doen? Ik weet dat het allemaal persoonlijk is, maar toch
p.s. Er is nog een derde optie mogelijk: de ABL met 1.2 DSG:
- Dynamic Pakket
- Metallic lak
- Chromen raamlijsten
- Dakreling zilver
- 17" Teron
DSG is fijn, maar moet dan wel heeel veel andere mooie opties inleveren.
Graag jullie reacties!
Heb een proefrit gemaakt in de handgeschakelde versie (ABL) en dit viel mij niet tegen (ondanks de S-Tronic die ik nu rijd in m'n A3 SB). De stoelen konden mij overigens niet bekoren! In m'n A3 heb ik sportstoelen, dus het Dynamic pakket is wat mij betreft een must.
De volgende varianten heb ik op het oog:
Octavia Combi ABL handbak:
- Audio pakket
- Dynamic Pakket
- Metallic lak
- Chromen raamlijsten
- Dakreling zilver
- 18" Alaris
- Stoelverwarming
Octavia Combi EBL handbak:
- Dynamic pakket
- DAB
- Metallic lak
De EBL is uiteindelijk netto 22 euro duurder per maand. Voor dat geld heb je extra:
- Xenon, LED DRL, LED achter
- Columbus
- Kessy
- Maxidot kleur
- Parkeerassistent
- Mistlampen met cornerfunctie
- Diffuse ledverlichting
-...nog meer?
EBL combineren met 18" is uiteindelijk boven budget. Maar de 18" velgen maken de auto wel helemaal af en zijn toch een belangrijke factor. Maar om daar alle extra opties van de EBL weer voor te laten vallen. Kortom: wat zouden jullie doen? Ik weet dat het allemaal persoonlijk is, maar toch

p.s. Er is nog een derde optie mogelijk: de ABL met 1.2 DSG:
- Dynamic Pakket
- Metallic lak
- Chromen raamlijsten
- Dakreling zilver
- 17" Teron
DSG is fijn, maar moet dan wel heeel veel andere mooie opties inleveren.
Graag jullie reacties!