Welke VAG-COM voor Octavia II (2007)

!Škoda!

Actief lid
Op e-bay zijn vele vag-com interfaces beschikbaar.
Nu zijn er twee "hoofdversies" tot 409 en hoger dan 409
Hiermee wordt de versie van de software bedoeld, maar na 409 zijn er vele veranderingen geweest.
Voor een paar tientjes koop je tot 409, maar de andere (hogere versies) zijn moeilijk te verkrijgen / schrikbarend duur (Inclusief software van Ross-Tech, dat wel weer).

Wie kent er goede software (liefst freeware, GNU oid)

Wat werkt op de OII? Welk interface type?
Ik ken
HEX+CAN
HEX-
KEY-
Micro-CAN
TWIN-
MAX-
UNI-
ISO-
BI-

Wie kan mij helpen?
Het is puur voor hobby dus wil ik het niet te duur maken / hobby niet beginnen.

Huff

Lid
@ achthoven1,

Ik had graag hier ook wat meer informatie over gehad, als je het niet kan/mag posten op het forum had ik graag ook een pm van je ontvangen :worshippy:

!Škoda!

Actief lid
@ achthoven1,

Ik had graag hier ook wat meer informatie over gehad, als je het niet kan/mag posten op het forum had ik graag ook een pm van je ontvangen :worshippy:
Je hebt een PM

Op deze site staat een boel aan informatie betreffende VAG-COM

PS: Ik denk niet dat dit forum bedoeld is voor protesten tegen je Internet provider.

Octavia_II

Actief lid
Heren,

VAG-Com versie tot 4.09 werkt niet op een Octavia II.
Omdat deze auto een can-bus heeft moet je een hogere versie dan 4.09 hebben, maar vooral andere hardware.

Kun je tot 4.09 nog uit de voeten met een simpele "dummy" interface van een paar tientjes, de CAN-Bus vergt toch even iets meer investering!

Ps. ik heb "toevallig" een diagnose apparaat voor de Octavia II te koop.. ;) Kijk maar eens hier: http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?t=5613

Groetjes,

Charlie

Bovenaan Onderaan