Welke uitvoering is het?

rikjan

Lid
Ik ga vanmiddag (hopelijk ben ik nog op tijd met deze post...) kijken naar een Fabia Combi 1.2TSI Elegance uit 2011.

Nou twijfel ik of het wel echt een Elegance is. Zo zit er bijv. wel een MaxiDot en armsteun in, maar geen elek. raambediening achter.

Kun je dit ook ergens andere terugzien, in bijv. het instructieboekje of een andere code die de uitvoering aangeeft?
 

Menno.

Actief lid
Ik heb een app op mijn telefoon, als je daar het kenteken op natrekt staat er ook de daadwerkelijke uitvoering op. Maar wat maakt het uit welke uitvoering het is, je ziet toch welke opties er op zitten en dat spreekt je aan of niet! ;)
 

CDK

Forumguru
Als je de app iKenteken hebt kan je het daar checken, of Zomoto, anders gewoon op website van de RDW ;)
 

rikjan

Lid
Hij staat als Elegance te koop, maar misschien is het een Ambition. Dat zie ik als onderhandelingsruimte :)
Mede vandaar de vraag.

Op de RDW website zie je geen uitvoering trouwens (ik tenminste niet).
 

laagvlieger

Forumguru
Waar zie je aan dat het een Elegance is ... Kijk even naar volgende zaken, die vallen namelijk erg op:

gekoeld bergvak
beide voorstoelen in hoogte verstelbaar
verwarmde en elektrische buitenspiegels
volautomatische airco

Normaal heeft een elegance ook elektrische ruiten achter ... In België althans. En soms zie je het ook aan de tapijten in de auto. Dan zijn ze van het zachte soort met soms het label Elegance dat er in gestikt zit.
 

Hetzer

Forumguru
verwarmde en elektrische spiegels zijn ook al op de Ambition standaard,
Pas op met het kijken naar de opties, het zou ook een Ambition met extra optie kunnen zijn, verstandiger is te kijken naar de soort bekleding

Zo zag ik laatst ook een Ambition met sportstoelen en sportsuur te koop staan als Elegance :bloos:
 
Laatst bewerkt:

piair1982

Forumguru
Op de sticker in het instructieboekje staat het ook. Als er de afkorting ELE staat dan is het elegance. Is het AMB of ACT respectievelijk Ambition of Active
 

Berry

Senior Member
Ik ben aan het kijken voor een gebruikte Yeti,en ook daar is opvallend hoeveel er als Elegance worden aangeboden
die het niet zijn
 

rikjan

Lid
FABIA COM TSI ACT staat op de sticker in het onderhoudsboekje. Dus ik neem aan dat het om een Active uitvoering gaat. Wat was dit eigenlijk voor uitvoering? Was dit een soort "Ambition+"?

Want er zit wel een MaxiDot in, sportstoelen, stuurbediening, lederen stuur/pook, armsteun, etc.

Anyway, ik heb de Fabia gekocht dus ben na bijna 2 jaar weer Skoda-rijder :D
 

om1

Senior Member
Voor de Rapid is Active juist de simpelste uitvoering, dus onder Ambition. Maar het kan hel goed dat ze een rommeltje hebben genaakt van de naamgeving door de jaren heen.
 

Hetzer

Forumguru
ACT, is idd de active en ook net zoals de Rapid, het instapmodel, welke voorzien is van opties, word wel eens door importeur of dealer gedaan.
 

Menno.

Actief lid
:facepalm:Een echte "handelaar", inruilprijs voor een active, verkopen als een elegance! Ik zie er de meerwaarde niet van, een auto spreekt je aan of niet met de opties die er op zitten.
 
Bovenaan Onderaan