Welke uitlaat sierstukken zou jij kiezen op de Kodiaq?

CDK

Forumguru
Hallo allemaal,
ik heb nog even de tijd, maar als de Kodiaq er straks is wil ik (en wellicht willen anderen dat ook) het uitlaat systeem aan laten passen.
De bedoeling is dat links en rechts de bumper verzaagd wordt zodat er aan beide zijden een uitmonding is.
Uiteraard moeten deze ook echt aangesloten zijn en geen fake uitlaat zoals op de Sportline uitvoering.
Bijgevoegd een plaatje van de kont van de Kodiaq zodat je goed de lijnen van de bumper kan zien.
Aangezien de auto zelf ook scherpe lijnen heeft lijken ronde en ovale pijpen geen kanshebber te zijn.
Tips onderbouwd met foto's zijn van harte welkom en de fotoshoppers mogen zich wat mij betreft ook uitleven :jaja:;)
Alvast bedankt voor jullie suggesties!
Greetz Corné


IMG_0014.JPG
 

CDK

Forumguru
Dankjewel @johnboy :D

@Frenk21, wellicht passen ze wel, maar op de 1 of andere manier vind ik het maar 'zielige' pijpjes, ze komen wat ielig over. Wellicht als je de binnenkant zwart zou maken dat het dan anders toont??
 

Frenk21

Forumguru
@Frenk21, wellicht passen ze wel, maar op de 1 of andere manier vind ik het maar 'zielige' pijpjes, ze komen wat ielig over. Wellicht als je de binnenkant zwart zou maken dat het dan anders toont??[/QUOTE]
Ze zijn groter dan je denkt. Inderdaad de binnenzijde donker maken zou beter zijn. Dat zijn ze nu ook;) door gebruik.
Tevens zullen ze bij de Kodiaq "ingebouwd" zijn terwijl bij de O3 er geen "bumper" onder het uitlaatstuk zit.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan