Welke telefoonhouder?

ramniv

Senior Member
Ik merk dat ik vaker navigeer op mijn telefoon dan op mijn Columbus. Nu wil ik een goede en vooral niet te lompe telefoonhouder hebben voor in de Superb II. Nu worden er zo veel aangeboden dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Mijn telefoon is een IPhone XS Max

Zie graag de suggesties of jullie oplossingen.
 

CDK

Forumguru
Zie graag de suggesties of jullie oplossingen.

In de S2 had ik deze van Belkin, werkt erg prettig :jaja: Ik heb’m overigens nog steeds, alleen gebruik ik’m niet meer vanwege draadloos opladen in de phonebox van de Kodiaq.

ca48a071fb1f1148cea9e3143122bc76.jpg


https://www.google.nl/search?q=belk...=nl-nl&client=safari#lbl=OVERVIEW&pie=plaji-i
 

ramniv

Senior Member
Ziet er uit als een goede optie! Zat hij niet wat ver rechts van je voor navigeren of viel dat mee?
 

CDK

Forumguru
Ziet er uit als een goede optie! Zat hij niet wat ver rechts van je voor navigeren of viel dat mee?

Ik had er geen last van, nu ben ik erg lang en stond mijn stoel vrijwel in de achterste stand, dat scheelt wel.
Daarbij had ik de stroomvoorziening via de MDI aansluiting uit de armsteun.
 

turboturbo

Forumguru
Ik heb ook de BroditClip+houder. Onlangs de telefoonhouder gewisseld ivm overstap naar ander model telefoon, proclip kan dan gewoon blijven. Andersom, als ik wissel van auto hoef ik alleen de proclip te vervangen.
Geen boorgaten in dashboard :thumbsup: en ook geen plak sporen op dashboard of raam van zuignap houder en de telefoon uit het zicht van het raam (dus hindert zicht niet) en vergeleken met goedkope ventilatie-houders word je telefoon niet gefrituurd door de kachel (bij de BroditClip kan je de ventilatie gewoon dicht doen als je wilt, dus optie voor koeling in de zomer als de telefoon in de brandende zon staat te laden + gps gebruiken koelt ie lekker af) of risico op afbrekende lamellen.

Alleen maar voordelen dus, nadeel is de wat hogere prijs misschien.
 

Jessedew

Senior Member
Ook hier een ali express houder, moet je iets langer op de bezorging wachten, maar vaak hetzelfde als bol.com verkoopt.

Ik heb er 1 die uit rekt als je je telefoon ertussen schuift. (je telefoon zit dan als het ware vastgeklemd)

Deze bevestig ik op het luchtrooster.

In mijn Audi sloopte dit houdertje het luchtrooster, bleek een heel dun plastic stukje die daar de boel bij elkaar hield.
De luchtroosters in de Skoda zijn wat meer hufterproof.

In de Audi had ik als laatste een zuignap die op de voorruit, maar dat is niet ideaal, dus luchtrooster is het meest stabiel.
 
Bovenaan Onderaan