Welke telefoonhouder en waar

Niels83

Forumguru
De afgelopen jaren heb ik al heel veel houders gehad meestal een paar euro dingen. maar nooit echt tevreden.

in mijn vorige fabia had ik ruimte bij de kapjes waar ook de knop voor de achteruit verwarming zit. hier had ik 2 magneten achtergeplakt. 3 magneten achter een houder dat ging aardig. alleen daar zitten nu knopjes.

Doe ik het aan een ventilator hangt mijn telefoon voor de bediening van de airco.

waar zit die bij jullie.

en ik heb een erg grote telefoon (sony xz2 premium) die achter ook nog bol is en uiteindelijk dus best dik.

iemand een tip voor de juiste houder en plaats.
 

Niels83

Forumguru
Ik mik 'm gewoon in het bakje voor de pook, maar als jij 'm bedienen/gebruiken wilt tijdens het rijden, is dat niet de beste plek.


nou minimaal. maar ik navigeer er vaak op. om dan steeds daarvte kijken is een optie die ik wel toepas maar eigenlijk niet zo veilig is.

Daarnaast luister ik boeken via mijn telefoon op de radio. kom ik erg relaxt van thuis en ik rij ook echt een stuk minder gejaagd. Dan moet je hem een enkele keer eens aan en uitzetten.
 

fanSkoda-VW

Donateur
Ik zou nimmer voor de versie gaan die je voor de ventilatieopening schroeft.
A- je blokkeert de uitstroom, en
B- niet altijd zijn de klepjes sterk genoeg. Het plastic scharnierpennetje per klepje is vaak een spelddikte dun!

Bij een ander systeem wat ook gebruik maakte van de ventilatieopening brak zo een pennetje af in mijn Fab 1.
Ergens staat nog een how-to van mij hoe ik dat heb weten te repareren, denk ik.

De uitvoering die je klemt in een spleet lijkt mij beter. Eventueel -denk ik- kan je nog dubbelzijdig kleefband vóór de montage er op doen?

grtssssssss
 

EdK

Forumguru
Zakelijk en prive Brodit
En zoals al gezegd , je bent wat duurder uit maar pasvorm en kwaliteit is 100% top.
 

turboturbo

Forumguru
Ik zou nimmer voor de versie gaan die je voor de ventilatieopening schroeft.
A- je blokkeert de uitstroom, en
B- niet altijd zijn de klepjes sterk genoeg. Het plastic scharnierpennetje per klepje is vaak een spelddikte dun!
C. Je frituurt je telefoon als de kachel aan staat (de telefoon wordt al warm van het opladen en/of navigeren) en dan mag die ook in een hete lucht stroom hangen :tongue:
 
Bovenaan Onderaan