Welke spoiler zit er in het Octavia 3 hatchback Dynamic-pakket?

Emvanes

Nieuw lid
Weet iemand van jullie welke spoiler je krijgt als je het Dynamic-pakket bestelt op een Octavia 3 Hatchback? In de accessoirelijst staan een soort stripje afgebeeld, maar het zou ook de spoiler van de RS kunnen zijn.
skoda-octavia-vrs-03.jpg
Achterklepspoiler O3 Hatchback.JPG Skoda-Octavia-15.jpg
 

Emvanes

Nieuw lid
Welke wees de dealer aan in de folder of op de auto in de showroom?

Ik heb het Dynamic-pakket er achteraf aan toegevoegd, deze optie bestond nog niet toen ik de auto bestelde. Ik heb dezelfde vraag aan de dealer gemaild, wie weet kunnen zij het antwoord geven.
 

Noord26

Forumguru
Even bellen is altijd duidelijker en sneller. Gezien het stellen van de vraag hier wilde je namelijk snel antwoord?
 

Emvanes

Nieuw lid
Even bellen is altijd duidelijker en sneller. Gezien het stellen van de vraag hier wilde je namelijk snel antwoord?

Snel valt wel mee hoor, hij staat in bestelling maar ik wil graag weten of de spoiler een verbetering is of niet. Ik heb het pakket vooral besteld vanwege de sportstoelen, en als de spoiler niet mooi is laat ik hem er liever af. Ik heb de ervaring dat de dealers het ook vaak niet weten, en dan is dit een prima medium om aan informatie te komen. En ik neem aan dat meer (potentiele) kopers gebaat zijn bij het antwoord op deze vraag zolang dit niet in de folders wordt verwerkt.
 

Noord26

Forumguru
Je hebt helemaal gelijk dat de folders niet helemaal kloppend zijn met de opties. Zeker niet bij bepaalde uitvoeringen van een nieuw model.
 

Emvanes

Nieuw lid
Ik denk dat de spolier van de Rs, voor de Rs alleen is voorbestemt.
Dat denk ik ook. Maar het kan raar lopen: ik had een Octavia 2 van voor de facelift en heb daar destijds bumperspoilers bij besteld, maar in plaats van de bumperspoiler kreeg ik achter een complete RS achterbumper. En dat terwijl die volgens de dealer niet zou passen op een normale Octavia. :jaja:

De spoiler van de RS ziet er trouwens wel een stuk beter uit dan die van de O2 RS, die was erg groot en hoekig.
 

Emvanes

Nieuw lid
Weet iemand van jullie welke spoiler je krijgt als je het Dynamic-pakket bestelt op een Octavia 3 Hatchback? In de accessoirelijst staan een soort stripje afgebeeld, maar het zou ook de spoiler van de RS kunnen zijn.
Bekijk bijlage 18500
Bekijk bijlage 18498 Bekijk bijlage 18499

Net bij een dealer geweest, daar hadden ze een hatchback met de spoilerstrip staan. Zag er best netjes uit, niet opvallend maar zeker niet lelijk. Volgens de verkoper zit deze strip bij modeljaar 2014 standaard op de 1.4 TSI. Volgens hem komt deze 'spoiler' ook in het Dynamic-pakket. Maar bijvoorbeeld over de sportstoelen kon hij me nog niets vertellen, terwijl volgens mijn toch wel bekend is welke dat worden, dus helemaal zeker ben ik niet van zijn uitspraken.
 
Bovenaan Onderaan