Welke OEM led kenteken unit?

svda

Actief lid
Goedemorgen,

Weet iemand welke OEM led kenteken unit s in een Superb Combi past?
 

Jordlusk

Actief lid
Volgens mij past dit oem nummer ook in de Superbll
  • 3AF 943 021
Maar je zal ze waarschijnlijk wel moeten omcoderen met VCDS anders geeft hij een storings melding dat een van je lampen stuk zijn.
 
Laatst bewerkt:

HarrieSkoda

Forumguru
1k0.jpg


1k0.jpg

Zijn deze voor een Superb niet hetzelfde?
 

brepus13

Forumguru
Dus die van de rapid en de Octavia passen ook in de superb?

Coderen is inderdaad nodig ivm genoemde foutmelding.

Edit: ( wellicht voorkom je ook meldingen door een weerstand te gebruiken )
 
Laatst bewerkt:

svda

Actief lid
Bedankt voor de reacties. Ik zie de ledunits vaker voorbij komen bij andere merken van VAG en vroeg mezelf ook af welke hetzelfde waren.

Ik zag het namelijk al in VCDS voorbij komen om te te coderen:


- Byte 17, Bit 7 "License Plate Light w/o Pulse Width Modulation (PWM) [LED Light] enabled.

- Byte 23, Bit 6 "Lamp Monitoring (Cold) License Plate Lamps active" / disabled.

Maar gaat dit ook werken bij een Superb ?
 

VAG-man

Forumguru
Als het goed is gaat dit werken bij een S2. Ik heb het niet getest, maar zag het voorbij komen met VCDS bij mijn S2.

Trouwens blij dit te lezen dan deze van andere type ook gaat passen op een S2.

PS. Weerstanden wil je toch niet gebruiken met leds?!
 

brepus13

Forumguru
Ik wil helemaal geen led bij mijn kenteken plaat ;) maar het is denk ik of weerstanden of er voor zorgen via vcds dat de controle uitgeschakeld wordt. Ik denk niet dat er veel meer opties zijn...?
 

svda

Actief lid
Ik wil sowieso niet werken met weerstanden e.d. maar wil OEM units omdat die vaak niet te veel licht geven. Soms zie ik auto's rijden waar het op lijkt of er 2 bouwlampen gemonteerd zijn. De Rapid die wij hebben heeft ook led en die geeft mooi maar niet te fel licht.
 
Bovenaan Onderaan