Welke OBD bluetooth adapter past in Octavia II

Hans O.

Forumguru
Mijn OBD bluetooth adapter past niet in de sleuf van de OBD stekker in mij Octavia FL van 2010. De sleuf is erg krap. Ik gebruikte mij adapter voorheen in mijn Avensis i.c.m. de torque app.

Wie van jullie gebruikt een OBD bluetooth adapter die daar wel past. Wat is het merk/type daarvan.
286142-original1-ynvor.jpg

Monteurtje

Forumguru
Haal je de OBD stekker uit het dashboard. 3 lipjes. En laat je de stekker onder dashboard hangen. Dat schuim haal je zo weg en kabel heeft nog wel wat lengte.
Of je koopt de bluetoothkop die de dealer ook gebruikt. VAS 5054A Zijn te koop op internet. Stukken goedkoper dan origineel. Alleen kunnen wij die als dealer niet gebruiken omdat de serienummers die erin staan soort kopieen zijn van de 'echte'
En daar zit ook de ODIS software bij.

Ja klopt alleen dan de elm 327 bleutooth . Bij mij ging ie ook erg moeilijk erop en eraf . Inmiddels is het borglipje op de elm verbogen en al een aantal x in en uit . Nu gaat ie soepel . O het hard plastic van het dashboard kan iets in de weg zitten , gewoon ff wringen en proberen ..

Hier een foto . Gelijk vanochtend even gekeken of ik hem kon vinden met de Bluetooth zonder contact aan en door op slot , nee dus .

Bijlagen

• uploadfromtaptalk1422560823959.jpg
    uploadfromtaptalk1422560823959.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 49
Bovenaan Onderaan