Welke navigatie voor Superb

Ronald2

Nieuw lid
Misschien een rare vraag,maar ik heb een superb uit 2004 en zou graag een origineel compleet navigatie systeem willen die in het geheel behoort te passen in het radioconsool,is het mogelijk deze ook te gebruiken van een ander type skoda of is het alleen mogelijk de originele van een superb in te bouwen.

Ronnie

Forumguru
Misschien een rare vraag,maar ik heb een superb uit 2004 en zou graag een origineel compleet navigatie systeem willen die in het geheel behoort te passen in het radioconsool,is het mogelijk deze ook te gebruiken van een ander type skoda of is het alleen mogelijk de originele van een superb in te bouwen.
Als je een "dubbeldin" vak hebt voor je radio past alles van VW,
MCD,MFD1, MFD2, RNS510, enz.
Ik heb in mijn Fabia een MCD van VW, aangepast met een ander front voor Skoda,voor de groene verlichting. (VW heeft Blauw display met rode verlichting)
Ik heb hem aangesloten zonder Can-bus, dus alleen met ISO stekker, maar in een Superb van 2004 moet het ook met Can-bus willen voor je maxidot display.
Je moet dan alleen een extra sat. antennetje kopen.

P.S. pas op met het kopen op de bekende veilingsites, het merendeel van de aangeboden spullen is niet pluis..........

Bijlagen

• Afbeelding 077.jpg
    Afbeelding 077.jpg
    88,5 KB · Weergaven: 74

Ronald2

Nieuw lid
Vriendelijk bedankt voor het antwoord,en ja heb een "dubbeldin" vak ben nu een heel stuk wijzer,en zal zeker uitkijken om het op veiling site's te kopen maar zou er graag 1 hebben want heb nu alleen een standaard radio erin en eronder zit een bakje om uit te schuiven en heb ooit bij andere skoda Superb gezien dat geheel met navigatie erin en is echt top.
En nogmaals vriendelijk bedankt voor je snelle en duidelijke antwoord.

remmie

Lid
Ik heb in mijne de Pioneer Avic HD3BT. Da's navigatie, DVD, een harde schijf die elke CD opneemt die je erin doet, zodat je die cd niet meer hoeft te gebruiken en Bluetooth. Speelt natuurlijk ook MP-3 af. Systeem past er zo in als je de radio en het bakje eronder verwijdert.

Let op!
De originele dubbeldin navigatie van Skoda/VW zelf vreet geen CD's, daarvoor moet je een wisselaar hebben...hoezo clever..

Ronnie

Forumguru
Ik heb in mijne de Pioneer Avic HD3BT. Da's navigatie, DVD, een harde schijf die elke CD opneemt die je erin doet, zodat je die cd niet meer hoeft te gebruiken en Bluetooth. Speelt natuurlijk ook MP-3 af. Systeem past er zo in als je de radio en het bakje eronder verwijdert.

Let op!
De originele dubbeldin navigatie van Skoda/VW zelf vreet geen CD's, daarvoor moet je een wisselaar hebben...hoezo clever..
Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat!
(De MCD speelt wel audio cd's af, ook gebrande, de MFD's niet)

Ronald2

Nieuw lid
Wil jullie alle bedanken voor de super duidelijke antwoorden en uitleg,en nu er maar 1 ergens zien aan te schaffen tegen een redelijke prijs.

skodaoctavia2

Actief lid
ik heb hier nog uit mijn octavia 2 een mfd2 VW navi liggen gps antenne is op ebay te verkrijgen voor 12,-
incl pincode (hij is wel pluis)
intresse pm me

EdK

Forumguru
Wil jullie alle bedanken voor de super duidelijke antwoorden en uitleg,en nu er maar 1 ergens zien aan te schaffen tegen een redelijke prijs.

Kijk hier http://www.jncs.nl/index.asp eens !
hebben vaak leuke aanbiedingen !
Kan via postverzending maar als je er in de buurt woont ook op te halen !
Is gewoon verkoop vanuit woning , maar heb me eigen JVC NX7000 er vandaan en werd zeer correct geholpen !

Succes met de keuze en uiteindelijke aanschaf ervan !

Als de JVC NX 7000 past zou ik dit zeker overwegen is een goed systeem en geen last van inbraak (afneembaar front).

EdK

Forumguru
Als de JVC NX 7000 past zou ik dit zeker overwegen is een goed systeem en geen last van inbraak (afneembaar front).

Past gewoon in een 2 dins opening !
Misschien dat als je nu een 1 dins opening hebt dat je nog een appart frame erbij moet aanschaffen !
Maar dat werd bij mij al opgemerkt door JNCS en kon hem ook voor weinig leveren aan mij !
Inbouwen zelf koste al met al een uurtje of 2 alles bij elkaar !

Ronald2

Nieuw lid
Nogmaals bedankt voor alle antwoorden,hulp en reacties,en heb inmiddels al een tijdje er een navigatie systeem inzitten dus heb er geen 1 meer nodig.

Bovenaan Onderaan