Welke must have accesoires hebben jullie?

kariim

Lid
Sjalom,

Ik ben benieuwd of jullie nog tips hebben voor must have (originele) accesoires voor in mn Fabia 2 combi..

ik ben bijvoorbeeld nog opzoek naar een fatsoenlijke telefoonhouder, Skoda verkoopt een telefoon houder die in je bekerhouder past, maar hier past geen fatsoenlijk formaat telefoon...
 

Canon-Eye

Forumguru
Skoda verkoopt een telefoon houder die in je bekerhouder past, maar hier past geen fatsoenlijk formaat telefoon...
Dat is niet raar, toch?
De Fabia2 werd 14 jaar geleden geïntroduceerd en toen waren de "fatsoenlijke" telefoons nog een stuk kleiner dan tegenwoordig. :pardon:
 

Canon-Eye

Forumguru
Nou nee, dat niet persé: de F3 kwam pas in 2015 dus de latere exemplaren zijn nog niet écht oud - maar ik geloof niet dat er bij de facelift van 2010 erg veel aan het interieur is gewijzigd. Ik heb zelf een (nieuw gekochte) Greenline combi gereden van 2011 tot 2018, maar daarin had ik een Parrot carkit zodat ik de telefoon gewoon in mijn zak kon houden.
 

EdK

Forumguru
http://www.kopacek.com/ Misschien ken je ze al, maar hier kun je leuke dingen voor je Fab 2 aanschaffen

En voor je phone ?? Zoek maar eens op Brodit, prima telefoonhouders voor redelijke prijs voor het product wat ze leveren
 
Bovenaan Onderaan