Welke fabrikant originele dakdragers

1983jeroen

Forumguru
Gisteren via Marktplaats een setje originele dakdragers gehaald voor de Octavia.
Omdat de man de sleutels niet kon vinden mocht ik ze gratis meenemen.
Op de cilinder staat een nummer.
Daarmee kun je de sleutels wel bestellen.
Nu komt ik op de meeste sites sleutels voor Thule tegen, maar daarvan begint het nummer met een N, gevolgd door 3 cijfers.
Mijne bestaat uit alleen 3 cijfers.
Weet iemand wie de orginele dragers voor Skoda fabriceert?
 

Tees

Donateur
Dat varieert in de jaren. Vroeger (iig F1 en O2) was het Hapro, daarna is het een tijdje Thule geweest. Weet niet wat de meest recente fabrikant is.
 

EdK

Forumguru
Gewoon even in je regio een toko zoeken die meerdere merken verkoopt en daar langs gaan !?
Hebben ze de sleutel niet dan hebben ze waarschijnlijk wel een complete set van slot en sleutel en heb je alleen wat boorwerk te doen
 

Tees

Donateur
Even in ETKA gekeken, maar ik kan daar niet uit opmaken wie de fabrikant is. Meestal staat er ergens op de dakdragers wel een aanwijzing wie de fabrikant is.
 

1983jeroen

Forumguru
Denk dat ik de juiste wel gevonden heb. Er is een winkel die Thule / Hapro sleutels heeft met en zonder die N.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tees

Tees

Donateur
Deel je nog even waar je ze gevonden hebt, voor de naslag en andere (toekomstige) leden? Je hebt een O3 fastback toch?
 

1983jeroen

Forumguru
Ja, heb voor de zekerheid even nagevraagd bij een winkel.
Meld de uitkomst hier.

Wel mooie deal als het lukt. Dragers zijn nog helemaal nieuw :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Tees

Tees

Donateur
Als je een beetje scherp bent kan je op Marktplaats zeker mooie dealtjes sluiten.

Ik koop en verkoop ook t nodige op Marktplaats, tis vooral een kwestie van weten wat je wilt hebben, wat je wilt betalen, en geduld hebben. Zo heb ik ook mijn (Skoda originele) dakdragers van Marktplaats voor weinig gehaald.
 

1983jeroen

Forumguru
Ik heb via Whatsapp contact gehad met https://www.jutkey.nl/
Die vroegen voor de zekerheid nog een foto van het slotje en stuurden daarna een link naar de juiste sleutel.
Ze gaan hem morgen versturen. Heb er meteen 2 besteld.
Ga er vanuit dat het past, maar zal het hier nog wel even bevestigen.
 
Bovenaan Onderaan