Welke ervaren detailer wil mijn O3 combi (zilvergrijs) detailen?

HarrieSkoda

Forumguru
Goedenavond,

Zoals de titel al doet vermoeden zoek ik een ervaren detailer die mijn O3 combi uit 2013, met de kleur zilvergrijs, zou willen en kunnen detailen.

Ik zoek iemand die actief is in de omgeving van Noord-Brabant.

Mocht je diegene zijn, of iemand kennen, laat het me aub. weten.

Ik zie de reacties graag tegemoet!

Mvg,
HarrieSkoda

HarrieSkoda

Forumguru
Prijs bespreken we onderling wel. Ligt er natuurlijk ook aan wat ik precies gedaan wil hebben.

Mocht het zover komen kunnen we dit via een PM bespreken.

Via Google is leuk en aardig, maar ik ga liever naar een echte liefhebber en niet naar en bedrijf, daar heb ik toch wat slechtere ervaringen mee.

Desalniettemin bedankt voor het meedenken.

Noord26

Forumguru
Jeroen heb ik reeds benaderd, Corné.

Alleen de afstand weerhoudt me een beetje.
Afstand? Je woont ook in NL? Wat is dan 'afstand'? ;)

Eigenlijk ben ik zelf ook wel benieuwd wat het nu eigenlijk bij een liefhebber kost voor een zwarte S2 Combi..

Dordrecht ben ik in 50 minuutjes vanuit Midden-Brabant (Tilburg).

D

Deleted member 24009

Misschien ook een oproepje doen op het forum van carclean.com? Daar zitten genoeg ervaren detailers die dat voor hun hobby doen, met een beetje mazzel kan je in het show-off topic daar hun werk zien

H@RM

Senior Member
Beetje afhankelijk van wat je wil laten doen, maar als je een coating aan wil laten brengen zou ik toch maar een bedrijf overwegen. Die kunnen je ook daadwerkelijk garantie geven.

HarrieSkoda

Forumguru
@Stitch15 goed plan, nog niet over nagedacht. In ieder geval wil ik wel wat werk vooraf zien. Van een liefhebber, voor een liefhebber zeg maar, zoiets...

@H@RM een bedrijf zie ik eigenlijk niet zo zitten. Dat is meestal snel snel, op naar de volgende. Daar zit ik niet op te wachten. Garantie op detailen? Gaat me een beetje ver lijkt me.

H@RM

Senior Member
Als jij kiest voor een goede lak-coating krijg jij daar garantie op (mits je het onderhoud naar de voorwaarde)

Bovenaan Onderaan