Welke bandenmaat op Octavia Combi III

peterrapid

Forumguru
@bartvw vandaag naar meeting geweest in Kuurne (BE) SLAMFEST toon straks beetje foto's, en anders voor jou met een zwarte wagen gewoon gaan voor goud of metaalgrijs.

Goofy@5E

Forumguru
Effe polsen, dit is men gedacht voor de zomer 2016,
Type: Brock B35
8,5 x 19, ET 46, banden: 225/35/19
Zijn de zelfde als men winterset maar in 19 duim
Laat maar weten wat jullie ervan vinden,

O3 Vrs met Brock 19''x8.5'' op ET 46.png

Screenshot_2015-11-29-13-43-19-1.png

Laatst bewerkt:

Cordoba

Forumguru
Op basis van z/w foto's en dan ook nog beide foto's ongeveer onder dezelfde hoek (t.o.v. de velgen) is lastig beoordelen, maar ziet er volgens mij niet verkeerd uit.:thumbsup:

@Goofy@5E Naam van de velg is niet toevallig Brock i.p.v. Bock?
$_35.JPG
th

Laatst bewerkt:

030

Forumguru
Ik had nog een setje MTM Bimoto's (8,5 breed, 19 duims) in de schuur liggen, maar ET 35 blijkt in de praktijk inderdaad niet te passen. :) Achter gaat nog, maar voor raakt hij het scherm bij minimaal inveren.

Even kijken wat we volgende jaar gaan doen. 18" is echt te klein onder een O3.

030

Forumguru
Ja, staat op de planning. Zo te zien moet er nog wel wat vanaf kunnen. Wat is optimaal op een O3? 42?

Dan passen ze wel perfect met 35 achter.

Goofy@5E

Forumguru

Had er een paar in men gedachte, maar de B35 is en blijft men n°1, reden hier voor is simpele 5spaak,, makkelijk in onderhoud, en niet te druk onder de auto( less is more principe), de andere 2 uit men top 3 waren Mak https://www.makwheels.it/en-ww/wolf-gun-met-mirror-face-f8090wfqm50vw3x.aspx#!/
en de originele extreme velg 19'' van skoda zelf, morgen bij banden boer men offerte halen en indien de €€factor ok is gaat het rap beslist zijn denk ik, enige twijfel die ik nog heb is de breedte 225 of 235

Weet iemand of je met 235 ers kunt aanloop problemen hebben in de wielkasten, reden is ook voor een iets betere trekkracht...begin af en toe is naar de rode zone te gaan(niet in en olie temp +90°!!) en die kerstboom op dash blijft maar flikkeren dan.
Ik hoor het graag

Mvg G

Bovenaan Onderaan