Welke anabolen sedan/station kies je? - nu wel met poll

Welke powersedan/station kies je?

  • Jaguar XF R (470 pk)

    Stemmen: 9 14,8%
  • Mercedes E63 AMG (525 pk)

    Stemmen: 5 8,2%
  • BMW M5 (550 pk)

    Stemmen: 7 11,5%
  • Audi RS6 (560 pk)

    Stemmen: 38 62,3%
  • Cadillac CTS-V (564 pk)

    Stemmen: 2 3,3%

  • Totaal aantal stemmers
    61

sitechris

Donateur
Ik ga voor de Jag. Na facelift adembenemend mooie auto. Dan maar net iets minder snel, 470 paarden blijven natuurlijk snel genoeg.
 

MarcoO2

Forumguru
Ik ga voor de Audi. Niet perse de mooiste, maar wel de beste allrounder. Al jaren één van mijn favorieten!
 

aiva tco adoks

Forumguru
De audi natuurlijk !!!!!

Dat is al jaren mijn droomauto Zeker toen ik bijrijder was op het tt circuit.Wat een vermogen en wat een geluid.!!!!!!
Toch wel een van mijn mooiste dagen :)
 

___JC___

Forumguru
Eens Chris, maar ik heb een beetje ruimte nodig in een auto he. :) Een C-klasse staat nu hier in de straat achter mn Superb geparkeerd. Klein!!!
 

sitechris

Donateur
Dan is de amg s klasse idd beter. Dan nog de vraag welke.......ik kies voor de 63amg. Die klinkt bruter en nauwelijks trager maar wel een ton goekoper.
 

sitechris

Donateur
Terug on topic. De RS6 is erg populair op dit forum. Uitslag verrast me wel, gezien de andere auto's die er ook mogen zijn.
 
Ik zou toch echt kiezen voor de Porsche Panamera, maar goed die staat er niet tussen. Dan maar de RS6.
 

Gerke

Forumguru
Ik ben kennelijk de vreemde eend in de bijt :D

Ik heb gekozen voor de Cadillac, lekker foute Amerikaanse wagen welke mij met weemoed laat terugdenken aan mijn Impala uit 1968
 

sitechris

Donateur
@Olifant: Porsche Panamera zit in hogere klasse, namelijk met de Maserati Quattroporte, Audi A7/A8, Mercedes S, BMW 7 serie etcetera.
 

TL@

Forumguru
Ben eigelijk wel fan van de A6 maar als je zoveel geld uitgeeft, wil je toch iets speciaals en geen vertegenwoordigers auto. Daarom voor mij de Jag, ben enorm gecharmeerd door het huidige Jag design.
 
Bovenaan Onderaan