welke after-market radio voor de octavia?

Ik twijfel nog tussen een after market radio en een Stream mp3 radio (achteraf inbouw via dealer). Als ik toch voor de Stream kies, moet ik ook nog eens een carkit. Ik kan ook kiezen voor een radio met bluetooth carkit (pioneer of Becker). Ik kan ook kiezen voor een after market radio (eventueel met navi, hoewel ik al TT6 heb via de PDA) en een losse carkit. Kortom drie opties. Wat raden jullie aan en welke after-market radio heeft jullie voorkeur? Ik vind het trouwens heel belangrijk dat de kleur van de radio display hetzelfde is als de dashboard verlichting (skoda groen met wit)
 

Erikje

Actief lid
Zo'n beetje Alpine's zijn af te stemmen qua kleur op het display. Zijn ook nog eens super-headunits... www.alpine-europe.com
Overigens heb ik zelf een Kenwood DVD-headunit
24.gif
, waarvan de meest recente versie bluetooth heeft.
 

Kharn

Nieuw lid
Ik heb toevallig die DEH-P55BT. Ik ben er erg tevreden mee, ff het boekje doorlezen maar dan heb je ook wat. Was toen 350,- en stukken goedkoper dan een stream + carkit...
 
Ik ben ook erg fan van Alpine, doet het uitstekend in de Octavia en de kleuren zijn ongeveer traploos aan te passen.
Voor de inbouw van de PDA staat al heel veel geschreven op dit forum. (inclusief het wegwerken van de GPS ontvanger e.d.)
 
Vergeet niet dat als je een aftermarket radio koopt ook nog een radio-ombouwframe moet kopen. Dat kostte met inbouw samen bij mij €140,-. Bij Stream hoeft dat dus niet!
Stream staat naar mijn mening een stuk luxer.
Je mist dan wel een van de zovele opbergvakken
 
Dank je voor het aanbod, maar de dealer bouwt de radio in inclusief frame en aansluiting aan de tacho van de octavia, microfoon en gps aantenne.
 
Kan het nergens vinden en misschien een domme vraag.
Wat als je de stream radio achteraf door de dealer laat inbouwen? Werken dan ook de parkeersensoren en climatecontrol op de display van de Stream? Of moet je hier voor per ce de stream af-fabriek laten inbouwen?
 
Kan het nergens vinden en misschien een domme vraag.
Wat als je de stream radio achteraf door de dealer laat inbouwen? Werken dan ook de parkeersensoren en climatecontrol op de display van de Stream? Of moet je hier voor per ce de stream af-fabriek laten inbouwen?
Via de dealer al antwoord verkregen.
Blijk wel mogelijk, enige wat je dan mist is de AUX aansluiting in de jumbo-box
 
Bovenaan Onderaan