Welk schroefset voor superb 2010?

hoi,
ik ben op zoek naar een schroefset voor mijn skoda superb 2.0tdi dsg van 2010
bij elke set die ik tegenkom,staat maar verlaging tot +-60mm? iemand die weet met welke set je lager kunt gaan?zonder 1500euro of meer uit te geven...
alvast bedankt

grtz
 

peterrapid

Forumguru
Welkom en 6 cm is al vrij veel vind ik Maar je hebt AP Weitec koni en HR die wel setjes hebben maar hou er rekening mee dat 1500€ normaal is. Besparen op hetgene je aan de grond houd zou wel eens nare gevolgen hebben. 2e hands zou ik zelf nooit doen. @Antera of www.lowering.nl is interessant om eens te bekijken.
 
Welkom en 6 cm is al vrij veel vind ik Maar je hebt AP Weitec koni en HR die wel setjes hebben maar hou er rekening mee dat 1500€ normaal is. Besparen op hetgene je aan de grond houd zou wel eens nare gevolgen hebben. 2e hands zou ik zelf nooit doen. @Antera of www.lowering.nl is interessant om eens te bekijken.

hoi,
ja maar 6cm da komt mijn band nog niet tegen mijn kast :(
vroeger reed ik idd altijd met h&r,maar omdat ik regelmatig van wagen verander ben ik op v-maxx overgeschakeld en tevreden over voor de tyden die ik ermee gereden heb,maar voor dit model is er geen v-maxx te vinden...
 

Schippersss

Forumguru
Die van eibach gaan van 35mm - 70mm. Rond de 1000 euro, maar dan heb Je wel top spul.
Maar ligt aan welke uitvoering je auto is.
 

s-line

Forumguru
7.5 cm is wel zo'n beetje de max hoor kwa rijdbaarheid met een superb. Zeker als je hem als daily gebruikt. Dat is het lastige van zo een lange wielbasis.
 
Bovenaan Onderaan