Wel blij met de skoda fabia greenline

woozie

Actief lid
hoi allemaal!



In juni 2010 heb ik mijn skoda fabia greenline gekocht en ben er nog steeds zeer tevreden mee!
Ik vind het leuk om af en toe op dit forum mee te lezen, maar zelf heb ik gewoon niks te klagen over mijn skodi waardoor ik maar weinig post..

nu komen er niet zoveel van dit soort berichten op een forum, maar toch wil ik het iedereen even laten weten dat ik zeer tevreden ben met deze auto :)
 

Desperado

Forumguru
Altijd fijn om te lezen dat mensen teveden zijn.
Verkijk je er niet op, de meeste mensen zijn heel erg tevreden.
 

laagvlieger

Forumguru
Ik heb ook nog nooit problemen gehad met de auto. Tot op heden gewoon betrouwbaar, praktisch, van dagelijks vervoer tot mooie vakanties en leuke herinneringen, en daarbij lekker zuinig en goedkoop.
 

Kinv

Lid
Ik kan deze tevredenheid ook onderschrijven. Bijna 60K km's gereden en zonder problemen.
 

CharlesTucker

Forumguru
Leuk bericht, en het is zeker goed om af en toe eens te lezen dat iemand gewoon helemaal tevreden is met z'n auto. Je weet wel dat het vaker voorkomt, heel vaak waarschijnlijk, maar toch leuk om het zo af en toe eens te melden. Zeker in deze tijd, waar helaas toch een vrij groot deel van de berichten op het forum problemen (met de O3) betreft zou je anders gaan denken dat het toch allemaal kommer en kwel is met die Skoda's :). Zelf ben ik gelukkig ook nog steeds helemaal tevreden (met m'n O2, gekocht in 2011, inmiddels ruim 100.000km mee gereden)
 

Canon-Eye

Forumguru
Ik ben ook tevreden. Dik 70k gereden - één keer een probleem met de koppeling, maar dat was gewoon (nog net, dat wel) garantie.
 

maaspaard

Nieuw lid
ook wij hadden een Fabia 1.2 Greenline werkte als verwacht, reed als verwacht ,maar mocht maar 1000kg trekken met de fabriek afgeleverde trekhaak en nadat we gezien hadden dat de autobahnpolitie diverse caravanslepers van de weg haalde en hun de keus gaven na de weging ,kilo's eruit of anders laten staan en hopen dat een familie-lid of vriend de uitgeladen kilo's kwamen ophalen met een aanhanger toch maar even gekeken hoeveel onze sleurhut woog (geladen) bijna 1240 kilo dus na rijp beraad en veel l*llen gekozen voor een Yeti mag dus wel 1300 kilo trekken wat hij nu dus ook doet ben zeer happy met onze keus en geen gezeur meer zo van ïs tie niet te zwaar beladen paps
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Ik zou ook wel tevreden willen zijn, maar ben dit totaal niet. De greenline heb ik vorig jaar mei gekocht met 37000 km op de teller uit 2010. Nu 23000 km verder zijn reeds vervangen: boordcomputer, egr klep, sensor roetfilter, mistlampunit i.v.m. Vocht en nu mag ik 265 euro gaan afrekenen voor een kabelboom die niet goed gemonteerd zat. Pon geeft niet thuis en dealer wil de kosten niet dragen en zegt doodleuk dat ik gewoon pech heb.
 
Bovenaan Onderaan