Weet iemand waar deze bedrading voor is???

M1K3RsZ

Actief lid
Nou ben dus zoals sommige weten lekker aan het knutselen en toen ik de bekleding weghaalde in de kofferbakruimte, bij de achterverlichting bedrading tegen die los/niet aangesloten zijn.
Weet iemand waar deze voor zijn?! Wie o wie kan me helpen?!
 

Bijlagen

  • IMG_1170.jpg
    IMG_1170.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 120
  • IMG_1171.jpg
    IMG_1171.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 115

Cordoba

Forumguru
Blauwe draad komt mij totaal onbekend voor Mike. Misschien aansluiting voor trekhaak vanaf linkerachterlicht doorgelust? (bij mij zit het rechts, maar volgens mij is dat maar net wie het heeft aangelegd)
Gezien de connectie naar het achterlicht zal het niet voor standaard audio zijn, en kofferbakverlichting heeft ook een andere stekker. Zou nog kunnen dat er iets van mistachterlicht is doorgelust naar trekhaakaansluiting? Aansluiting 3e remlicht en achtersproeier loopt bovenlangs bij schanier naar de achterklep, dus dat zal het niet zijn.
 

M1K3RsZ

Actief lid
Ik zou het ook niet weten, ga het wel eens een keer doormeten ofzo.
Het is ook raar want ik heb nog 2 losse aansluitingen aan de kabel? :nailbiting:
 

Faabtsi

Actief lid
Als de auto een trekhaak heeft dan is dat de mistlamp aansluiting!
Blauw is da "aanvoer" van de schakelaar naar stekker doos en grijs is de retour naar de lamp!
Dit is omdat de mistlamp op de auto uit moet gaan als er iets achter op de trekhaak hangt! En natuurlijk een stekker in de stekker doos.

Gr. Rob
 

Cordoba

Forumguru
Was mijn veronderstelling dus juist. Zit bij mijn F-1 niet zo, maar die is ook een paar jaar ouder, dus misschien net voor de wetgeving dat mistachterlicht op aanhangwagen (caravan) mocht.
 
Bovenaan Onderaan