Weer terug bij Skoda,

Hoi allemaal,

Ik ben gelukkig weer terug op het forum! Na 2x een Skoda Octavia II gehad te hebben heb ik een uitstap gemaakt naar een Peugeot 508 sw. Dit is totaal niet mijn auto gebleken en gelukkig heb ik vorige week zaterdag weer een Octavia kunnen kopen. Het is een 1.2 tsi Greentech Ambition Businessline uit 2014. Niet de meest luxe uitvoering maar voor mij in ieder geval de belangrijkste zaken aan boord zoals PDC voor en achter, Amundsen navigatie, verwarmde sportstoelen.

Ik moet zaken als xenon en panoramadak missen uit de 508 maar het hebben van een Skoda maakt per definitie een hoop goed. De auto wil ik tzt nog wel laten tunen en een trekhaak laten plaatsen. Voor nu hou ik het bij kleine dingetjes als andere h7 lampjes (nog tips?) erin enzo. Woensdag kan ik ‘m ophalen!

Grt. Martin

full
 
Laatst bewerkt:

Canon-Eye

Forumguru
andere h7 lampjes (nog tips?)
Welkom terug.
Philips Racing Vision (130% licht t.o.v. "gewone" H7) heb ik jaren gehad in mijn Fabia2c.
Inmiddels heb ik in de Leon de Philips X-treme Vision zitten (150%!) en dat bevalt uitstekend nóg beter.
 
Laatst bewerkt:

VAG-man

Forumguru
Welkom Martin.
Ik zou aftermarkt xenon in zetten. Mijn ouders hebben dat toen ook in hun Octavia (2014) laten plaatsen en dit pakte goed uit.
 
Bovenaan Onderaan