Weer een test van de Octi II op AW.nl

Beetje vreemd dat ze het in de titel over de 2.0 16V FSI hebben en in het artikel zelf over de 2.0 Turbodiesel van 140 PK. Typisch Autoweek maar voor de rest een zeer positief artikel.

Volgens mij is dit al een oud artikel (en foto). Ik heb het precies een jaar geleden ook al gelezen....
Beetje goedkoop van AW om zo'n artikel opnieuw te gebruiken en alleen het jaartal te veranderen /forum/images/graemlins/biggthumpdown.gif

Dutch4x4

Senior Member
't Is wel weer leuke Skoda-promotie, toch? Met de bekende argumenten, maar die kunnen niet genoeg worden herhaald...

DJNeO

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Mickie</font><hr />

Haha dat hebben ze dan net aangepast, als je op de foto's klikt dan staat er nog steeds FSI.

[/ QUOTE ]

waarchijnlijk zullen ze dan dezelfde foto's hebben gebruikt voor de 2.0 FSI.. /forum/images/graemlins/wink.gif

Octaviarijder

Actief lid
De test is over het algemeen lekker positief en dat kan je aan de verkopen ook wel merken. Een Skodarijder volgen wordt steeds makkelijker, je komt ze steeds vaker tegen.

Timothee

Actief lid
Zeer positief, alleen frappant dat ze de stoelen nu weer aan de zachte kant vinden. In een ander oud artikel prijzen ze de stoelen vanwege de stevige zit en de lange zitting en rugleuning en in een ander artikel kraken ze het meubilair juist af omdat het keihard zou zijn en niet comfortabel op lange ritten. Kennelijk zijn ze het er intern nog niet over eens wat er van het meubilair van de O2 gezegd moet worden.

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Henne</font><hr />

Volgens mij is dit al een oud artikel (en foto). Ik heb het precies een jaar geleden ook al gelezen....
Beetje goedkoop van AW om zo'n artikel opnieuw te gebruiken en alleen het jaartal te veranderen /forum/images/graemlins/biggthumpdown.gif

[/ QUOTE ]

Dan ben ik toch niet de enige die deze indruk had. Ik heb het ook al eens gelezen. Overigens valt mij dat wel meer op. Ik vindt het erg vreemd, elke keer die 'oude koeien'.

Toch wel een beetje een oneerlijk besluit.

Ze prijzen de Audi aan om zijn stuurgedrag in korte/lange bochten . Over de O2 schrijven ze "in lange bochten onderstuur en in korte bochten wil ie naar de buitenkant"

Gewoon weg belachelijk !!!

Een Audi heeft standaard ESP (bij onze O2 is dit een optie) Als je tegen 150 door een bocht gaat zonder ESP vliegt elke wagen naar de buitenkant .

Het besluit had dus moeten zijn O2 groter , heerlijk comfortabel , blalabla en met de ESP optie erop is er helemaal geen reden meer om voor een A4 te kiezen.

/forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif

Dutch4x4

Senior Member
Nou, gisteren nog met 170 door een bocht gevlogen zonder dat het ESP-lampje ging knipperen... /forum/images/graemlins/grin.gif

Wij hebben inderdaad een groot voordeel met onze 4X4.
loldbz_2.gif

Ik word niet goed van de subjectieve gelul van AW. Elke week weer de zelfde ellende. Die auto vergelijkingen gaan echt nergens meer over.

Bovenaan Onderaan