Weer een Roomster

peperskoda

Forumguru
Vanaf vandaag staat er weer een Roomster voor de deur. Na ruim 2 jaar en 60.000km in een Fabia Greenline te hebben gereden werd het weer tijd voor iets anders. Een heerlijke deal kunnen maken voor weer een Roomster, de vorige(een Dynamic uit 2008) was voorzien van de oude 1.4 en dat vond ik nu niet direct de fijnste motor en echt zuinig was deze ook niet. Verder vonden we de Roomster eigenlijk een fantastische auto. Vandaar dat er na de Faab nu weer een Roomster staat. Door z'n nieuwe look, met Scout bumpers, is het een stoerdere auto geworden. Vandaag bezig geweest met poetsen, dat wilde ik graag zelf doen met m'n eigen producten. Het verschil was volgens de dealer duidelijk zichtbaar(in mijn voordeel......)
We gaan de komende jaren veel plezier aan deze auto beleven, daar ben ik van overtuigd.
 

Bothje

Heel gewoon lid
Het is toch altijd weer voor een foto.....
Veel plezierige kilometers gewenst.
 

vleier

Forumguru
nooit meer een roomster en zelfs nooit geen skoda meer
altijd weer problemen

Gefeliciteerd je hebt je mening laten horen. Ga nu Trump aanbidden en hopen op een gebruiksvoorwerp met bewegende delen waar nooit problemen mee zijn. Vooral als ze worden gereden door tokkies als jij bent.
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK
Bovenaan Onderaan