Weer die USB

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
Ik heb hier al eens een topic geopend mbt het ontbreken van een USB in mijn SuperB van 2014, nu wil ik me er tijdelijk zo goedkoop mogelijk van afmaken en ik vraag me dus af of ik met een Aux naar vrouwelijke USB ( zie link ) muziek kan afspelen via USB. Ik kan ook gewoon SD kaartjes kopen maar al mijn muziek ( is veel ) staat al per genre op usb-sticks. Als ik het dan met zo'n onozel kabeltje tijdelijk opgelost krijg ben ik een blij man:thumbsup:al vrees ik dat, afgaande op YT, ik waarschijnlijk enkel kan laden via usb, en geen muziek kan afspelen met dit kabeltje?

https://www.google.com/search?safe=active&client=ms-android-samsung-gs-rev1&source=android-home&sxsrf=ACYBGNQXaoZjsX1cYrI_DiP426p0lWYl_g:1570650127556&source=hp&ei=DzieXZutH_yBi-gPocCP8Ak&q=aux+naar+usb&oq=aux+naar&gs_l=mobile-gws-wiz-hp.1.0.0i67j0j0i67j0l4j0i67.2973.4542..5640...1.0..0.92.640.8......0....1.......8..35i362i39j35i39j0i131.nEfn6ntuDwE#imgrc=-0uFljSlQfAKiM:
 
Laatst bewerkt:

SkodaMk1

Nieuw lid
Laden gaat hij ook niet doen via je aux denk ik, ik zou het gewoon even uitproberen volgensmij hebben ze die dingetjes wel bij de action.
 

JeSko

Forumguru
Laden gaat hij ook niet doen via je aux denk ik, ik zou het gewoon even uitproberen volgensmij hebben ze die dingetjes wel bij de action.

Hmm.. voor 2-3 euro kan ik het er wel op wagen, en anders maak ik meteen korte metten en laat ik een heel nieuw systeem inbouwen en gelijk ook een achteruitrijcamera. Heb het wel een beetje gehad met de beperkingen van dat Amundsen systeem.
 

VAG-man

Forumguru
Heb jij Soundsystem @WhiteSuperB?
Dan wordt het wat lastiger i.v.m de versterker onder je stoel. Deze wordt vaak niet ondersteund. In het topic over Android radio's wordt veel over geschreven. Ik heb "helaas" dit systeem wel en kan geen andere Android autoradio op aansluiten zonder veel aanpassingen. Gelukkig kan ik wel elke dag genieten van het goede geluid van dit systeem.
 

Jooo...

Forumguru
Ik denk nu wel niet dat de kostprijs van een volledig nieuw systeem nu opweegt tegenover het omzetten naar SD. Hoeveel gig muziek heb jij staan? Je kan kaartjes van 64gig in de auto plaatsen. Ik vermoed dat je met 1x 64gig al wel een uitstap door volledig Europa kan doen tot je elk liedje op dat kaartje gehoord hebt.

Als je natuurlijk nog andere problemen hebt met het amundsen systeem dan kan ik je volgen maar enkel voor de muziek vind ik het nu ook wel niet waard om te veranderen.
 

JeSko

Forumguru
Ik denk nu wel niet dat de kostprijs van een volledig nieuw systeem nu opweegt tegenover het omzetten naar SD. Hoeveel gig muziek heb jij staan? Je kan kaartjes van 64gig in de auto plaatsen. Ik vermoed dat je met 1x 64gig al wel een uitstap door volledig Europa kan doen tot je elk liedje op dat kaartje gehoord hebt.

Als je natuurlijk nog andere problemen hebt met het amundsen systeem dan kan ik je volgen maar enkel voor de muziek vind ik het nu ook wel niet waard om te veranderen.

Nee uiteraard niet, ik wil ook een achteruitrijcamera, weet niet of dat op de amundsen gaat ja of neen. Verder ben ik gewoon gewend van met USB te werken, maar ik zal denk ik wel zo'n sd kaartje moeten kopen, pc of laptop heb ik niet dus geen idee of ik van mijn telefoon rechtsreeks naar sd kan overschrijven zoals ik doe met usb's.
 

VAG-man

Forumguru
maar ik zal denk ik wel zo'n sd kaartje moeten kopen, pc of laptop heb ik niet dus geen idee of ik van mijn telefoon rechtsreeks naar sd kan overschrijven

Ja hoor geen probleem. De micro sd-kaart die o.a. in telefoons wordt gebruikt kun je in een adapter stoppen, zodat je deze in je Amundsen kunt doen.
 

Jooo...

Forumguru
Nee uiteraard niet, ik wil ook een achteruitrijcamera, weet niet of dat op de amundsen gaat ja of neen. Verder ben ik gewoon gewend van met USB te werken, maar ik zal denk ik wel zo'n sd kaartje moeten kopen, pc of laptop heb ik niet dus geen idee of ik van mijn telefoon rechtsreeks naar sd kan overschrijven zoals ik doe met usb's.
Ik heb op mijn amundsen achteruitrijcamera, dus geen enkel probleem :thumbsup:
 

Jooo...

Forumguru
Ja hoor geen probleem. De micro sd-kaart die o.a. in telefoons wordt gebruikt kun je in een adapter stoppen, zodat je deze in je Amundsen kunt doen.
Wel opletten dat je ze niet te groot koopt! Volgens ik mij herinner mag deze maximaal 64gig zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan