Webshop OEMVAG.ES

Chatslet

Forumguru
In mijn zoektocht naar opbergvakjes voor onder de stoelen voor mijn toekomstige Faab kwam ik OEMVAG España - Accesorios y Recambios Originales - OEMVAG España SL tegen dus ik dacht laat ik die hier eens delen. Daar zijn de opbergvakjes overigens EUR 15 p/s. Ze verkopen daar veel originele onderdelen voor een schappelijke prijs en hebben een groter assortiment dan SuperSkoda.com. Verders voor de Fabia nog wat cools gezien, het interieurlichtje van de Volkswagen passat past blijkbaar in de Fabia en de Roomster, die interieurlichtjes verkopen ze daar en ook de adapterkabel die daar voor nodig is.

Ridley

Forumguru
idd leuke site, al begrijp ik je opmerking over de interieurlichtjes niet helemaal. Als ik kijk dan zie ik niet zo wat de extra opties zijn t.o.v. wat er nu bij mij in zit... :confused:

Heb je een montagehandleiding voor die bakjes onder de stoelen? Ik zit met een Roomster, en de dealer heeft die 'vergeten' bij te bestellen. Nu zegt em dat het teveel werk is om ze te monteren. Klinkt als BS voor mij! Dus ik zal m'n dealer zeggen, bestel ze maar en geef ze aan mij, dan monteer ik ze wel...
Maar daarvoor heb ik een handleidingkje nodig, of zou dat bij de onderdelen zelf zitten, 'ikea-gewijs' zeg maar...

Chatslet

Forumguru
Nee, ik weet ook niet of die er bij zit maar ik denk eigenlijk dat het zichzelf wijst. Overigens wel erg slecht van de dealer, je komt daar even ruim 16000 euro neer tellen en dan wordt er moeilijk gedaan over twee bakjes van 15 euro per stuk. Ik zou hem dan niet het onderhoud gunnen en dat lekker bij een andere dealer laten doen.

Chatslet

Forumguru
idd leuke site, al begrijp ik je opmerking over de interieurlichtjes niet helemaal. Als ik kijk dan zie ik niet zo wat de extra opties zijn t.o.v. wat er nu bij mij in zit... :confused:

Ha dat wist ik dus niet, heb ook nog de Faab niet voor de deur staan he :eek:

Er is wel het feit dat ze standaard geleverd worden met ledjes (dacht dat toch daar gelezen te hebben). Maar ik vermoed dat het misschien makkelijker zal zijn om gewoon led lichtjes in te bouwen.

Ridley

Forumguru
Ik heb destijds instaplijsten origineel OEM (ontvetten en plak in dorpel) en zelfs daar zat een beschrijving bij :winkie:

turboturbo

Forumguru
Prima webshop zo te zien!

Over die handleidingen: ik zat even te kijken naar een zonnebrilhouder (voor in plaats van dakgrijphendel (of hoe dat heet)) voor mijn Fabia en daar vind je gewoon een installatie handleiding onder 'download'....
grey-sunglass-holder.jpg

wanderer

Senior Member
echt wel, alleen je moet de daar aanwezige link even aanklikken....>>>KNIP<<<

Verzoek om je reacties te beperken tot normale reacties.

Maarten

Forumguru
[MODERATORBREAK]Ongewenst taalgebruik en dit soort bejegening van forumleden wordt hier niet getolereerd. Verzoek aan een ieder om zich op een fatsoenlijke manier te gedragen!

Graag on-topic verder en eventuele vragen van leden kunnen op een betamelijke manier beantwoord worden![/MODERATORBREAK]

Bovenaan Onderaan