Wat wordt er met onze wegenbelastingcentjes gedaan??

Hetzer

Forumguru
Stuur Bak ellende, Rauwe Voet samen met Bos het bos in, en hopelijk dat de hofstadgruppe per ongeluk, door een flater van de AIVD, toch slaagt met een aanslag op de tweede (en eerste) kamer (tijdens koninginnedag oid, als iedereen van deze volksbedotters op dezelfde plek is....).[/SIZE]

Affijn ijdele hoop vrees ik...:mad:

Ik snap dat je boos bent, dat ben ik ook, niet zoals ieder andere auto bezitter en of liefhebber, maar met dit soort politieke opmerkingen moet je oppassen, en is denk ik niet zo geslaagd op dit forum ( maar dat is mijn mening)

joergarms

Senior Member
Dat zijn opmerkingen die op GEENSTIJL thuishoren.
Natuurlijk zou ik liever zien dat het hele zooitje weggaat, maar dat kan ook anders geformuleerd worden.

Fabia

† In Memoriam
Ben ik helemaal met je eens, je schiet niks op met deze opmerkingen. Voer de discussie inhoudelijk en niet op de man.

Woest

Nieuw lid
Ben ik helemaal met je eens, je schiet niks op met deze opmerkingen. Voer de discussie inhoudelijk en niet op de man.

1) Discussie is inhoudelijk (50% belasting)
2) Discussie is inhoudelijk (tuinen er met open ogen in)
3) Discussie is inhoudelijk (om te veranderen zal er iets moeten worden gedaan)
4) Discussie bevat enig sarcasme: wordt soms gebruikt om mensen aan het denken te zetten, schijnbaar niet de moeite hier.
Weet nu ook gelijk wat voor mensen hier zitten: klagers en zeurders. wat mij betreft prima, maar niet mijn pakkie an. Doei

EdK

Forumguru
1) Discussie is inhoudelijk (50% belasting)
2) Discussie is inhoudelijk (tuinen er met open ogen in)
3) Discussie is inhoudelijk (om te veranderen zal er iets moeten worden gedaan)
4) Discussie bevat enig sarcasme: wordt soms gebruikt om mensen aan het denken te zetten, schijnbaar niet de moeite hier.
Weet nu ook gelijk wat voor mensen hier zitten: klagers en zeurders. wat mij betreft prima, maar niet mijn pakkie an. Doei

DOEIIIIIIIiiiiiiiiiiiii

joergarms

Senior Member
Juist, een hele grote DOEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Misschien klagen wij dan wel, maar dat geeft nog niet het recht om zulke uitspraken te doen, WEGWEZEN!!!

Bovenaan Onderaan