Wat was jullie vorige Skoda?

Fabia

† In Memoriam
Een vriend van me had jaren geleden een Ascona GT maar dat was echt een heel leuk bakkie. Lekkere motor erin heerlijke stoelen. Was echt top.
 

___JC___

Forumguru
Nee deze, maar dan iets minder Sjonnie.
Het was een rode met twee zwarte strepen over de kap,het dak en de achterklep. Fantastische waguh
 

Bijlagen

  • forum3.jpg
    forum3.jpg
    27,7 KB · Weergaven: 10

___JC___

Forumguru
Was nog een auto vergeten te melden die gelukkig nog in mijn bezit is.
Mn yanktank! :xyxthumbs:
 

Bijlagen

  • 87659927_5_0bZz.jpg
    87659927_5_0bZz.jpg
    77,8 KB · Weergaven: 11

Gieliovd

Forumguru
Holy smokes, dat is inderdaad een yanktank!

Is dat ook jouw huis daar achter? Kaliber klein kasteeltje?
 

___JC___

Forumguru
Holy smokes, dat is inderdaad een yanktank!

Is dat ook jouw huis daar achter? Kaliber klein kasteeltje?

Van mn ouders. Die hebben drie garages en ik geen dus hij staat daar gestalt. Gelukkig 5 minuten van me huis. En mn pa kan m zo af en toe gebruiken. Omgekeerde wereld he, vroeger leende ik zijn auto en nu is het andersom.
:D
 

Gieliovd

Forumguru
Dat doe je erg goed dan. Ja, leuke verandering ja :) Zo lenen de meeste studentjes geld van hun ouders en heb ik een kwart van mijn vader's nieuwe wagen voorgeschoten :)

Ik hoop ook ooit een huis met flinke garages te hebben, een paar motoren erin, een paar auto's...hmm :D

Kids en een vrouw met scooter heb ik niet :)
 

Desperado

Forumguru
Idd een erg mooie bak!
Die 2 garages heb ik al, 1 voor de auto en 1 voor de zooi van de kids en de scooter van de vrouw :rockon:
 

___JC___

Forumguru
het is een Buick Skylark 350ci uit 1971. Dit model (A body) is begin jaren 70 door verschilende merken geproduceerd, Chevrolet met de Chevelle, Oldsmobiel met de Cutlass en Pontiac met de tempest. Prachtige modellen!

Ik ga straks op zoek naar een huis met een ouwe bollenschuur erachter of zo. Ga ik oldtimers sparen. Heb al een aardig wensenlijstje kan ik je vertellen!
 
Bovenaan Onderaan