Dag mensen,
Met het oog op de komende zomervakantie zijn wij van plan onze O1 te verkopen of in te ruilen en wat anders aan te schaffen. Benieuwd ben ik wat je nog zou kunnen vragen bij een particuliere verkoop. Graag ontvang ik van jullie suggesties of ideeen.
O1 GLX, 1.6 8v 55kw, 166.000 km., wijnrood
Bouwjaar: 98
Met werkende airco
Goed onderhouden (maar zonder dealerhistorie laatste 5 jaar wegens beun) en rijdt prima, interieur is netjes, auto heeft geen roest
Wat is minder aan de auto:
flinke kras op gehele rechterzijde (vandalisme)
Deuk onderin bij de wielkast (paaltje meegepakt bij parkeren)
Op 2e paasdag heb ik een viertal dealers bezocht en gevraagd wat zij boden bij inruil bij aanschaf van een auto bij hen. Dan kijken ze eerst naar de kras en de deuk...meneer daar zit voor 1500,- euro spuitwerk aan...
Overigens denk ik aan een O2, 1.6 FSI als opvolger. Echter ik neig ook naar een Ford Focus. Focus heeft een beter/sportiever onderstel. Onderstel en overhellen in bochten van de O2 schijnt beter te zijn dan dat van de O1 maar nog steeds onder de maat als ik de testen op internet hierover lees.
Met het oog op de komende zomervakantie zijn wij van plan onze O1 te verkopen of in te ruilen en wat anders aan te schaffen. Benieuwd ben ik wat je nog zou kunnen vragen bij een particuliere verkoop. Graag ontvang ik van jullie suggesties of ideeen.
O1 GLX, 1.6 8v 55kw, 166.000 km., wijnrood
Bouwjaar: 98
Met werkende airco
Goed onderhouden (maar zonder dealerhistorie laatste 5 jaar wegens beun) en rijdt prima, interieur is netjes, auto heeft geen roest
Wat is minder aan de auto:
flinke kras op gehele rechterzijde (vandalisme)
Deuk onderin bij de wielkast (paaltje meegepakt bij parkeren)
Op 2e paasdag heb ik een viertal dealers bezocht en gevraagd wat zij boden bij inruil bij aanschaf van een auto bij hen. Dan kijken ze eerst naar de kras en de deuk...meneer daar zit voor 1500,- euro spuitwerk aan...
Overigens denk ik aan een O2, 1.6 FSI als opvolger. Echter ik neig ook naar een Ford Focus. Focus heeft een beter/sportiever onderstel. Onderstel en overhellen in bochten van de O2 schijnt beter te zijn dan dat van de O1 maar nog steeds onder de maat als ik de testen op internet hierover lees.