Amundsen Wat is gebruikspatroon leren in Amundsen en nog wat vragen

Hoi Ik heb sinds verleden week een Skoda Spuberb PHEV.
Nu kan ik in de navigatie "gebruikspatroon leren" selecteren weet iemand wat dat inhoud. (kan het nergens vinden)
Ook geeft hij tijdens het navigeren in de linkerbalk icoontjes met restaurants aan terwijl ik dat uit heb staan, iemand een idee hoe dat kan?
Wat jammer is dat er geen flitspalen of trajectcontroles in staan, toch wel gemiste kans.
 

Okki

Donateur
Dat van die restaurants is inderdaad raar. Heb ik ook. Zelfs bakkerijen geeft hij aan. Helaas geen parkeerplaatsen (langs de snelweg) dat had het MIB2 wel.

Ook geeft de navigatie bij mij op de kaart aan waar laadpalen staan, maar daar heb ik uiteraard niks aan.

Gebruikerspatroon leren (bij MIB2 was dat iets als veelgebruikte routes leren/herkennen) heb ik ook nooit begrepen
 
Zal eens bellen maar denk dat ik niet verder kom. Heb alleen tankstations geselecteerd en krijg toch andere dingen op de linker balk.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Antera

Donateur
Beetje Google maps idee. Hij gaat ontdekken waar je het meeste rijd en welke route's enz.

Flitspalen en trajectcontrole's is vrij normaal omdat het in diverse landen niet toegestaan is dit weer te geven bv. Daarnaast rijd iedereen tegen woordig met Carplay of Android auto en kan met diverse programmas het dan zelf bepalen.


Dat van de restaurant is vermoedelijk een BUG. Heb er al meer over horen klagen
 
Bovenaan Onderaan