Wat is een goed hogedruk reiniger ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tuner111

Forumguru
Beste,

kunnen jullie me even wat tips geven voor de aankoop van een hogedruk reiniger ?

Mvg, Bram

Cordoba

Forumguru
@Tuner111 Bram, ik zou ook even op de site van Carclean rondneuzen, daar zitten heel veel mensen met een HD-reiniger. Over het algemeen lees ik wel dat Kärcher een goede naam heeft, maar die niet waarmaakt. Merken als Nilfisk scoren over het algemeen beter, maar wat je ook kiest voor het foamen van de auto voor het wassen, moet je eigenlijk bij alle merken een aparte (goede) foamlans kopen.

Altos

Banned
+1 voor bovenstaande reactie's
Je kan het heel kostbaar maken maar zeer kwalitatief hoogstaand. Middenmaat kan heel betaalbaar zijn.
Troep kan ook duur zijn helaas.
Ik heb zelf een Kärcher nu maar bij defect zou ik voor een Nilfisk gaan.

Edit: typo gecorrigeerd :D

Laatst bewerkt:

Blackokkie2

Forumguru
Voordeel als je voor een bekend merk gaat is dat onderdelen redelijk makkelijk te verkrijgen zijn, met onbekende merken wordt het vaak een lange zoektocht.

peterrapid

Forumguru
Ik verkoop de professionele HD-reeks van Karcher bij ons en als ik eerlijk ben zou ik deze nooit kopen, we hebben vrij veel technische interventies nodig die weliswaar onder garantie worden uitgevoerd maar toch ... Als je de top wilt en ervoor wil betalen (startprijs toch 850€) ga dan voor de Kranzle en als je wat betaalbaar wilt heb je de Bosch blauw of Makita die wat betrouwbaarheid wel goed scoren bij ons.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan