wat is dit ????

Hetzer

Forumguru
Weet iemand wat dit voor SKoda is ?????????????
 

Bijlagen

  • 742-enve1.jpg
    742-enve1.jpg
    64,6 KB · Weergaven: 40
Lijkt op een getunede Superb als ik de contouren van de auto zo bekijk. Wel een mooie neus en hi-tech koplampen. Ziet er erg futuristisch uit. Prototype?
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Lijkt op een getunede Superb als ik de contouren van de auto zo bekijk. Wel een mooie neus en hi-tech koplampen. Ziet er erg futuristisch uit. Prototype?

[/ QUOTE ]

Of de opvolger van de Superb?
 

Hetzer

Forumguru
inderdaad gewoon tegenaan gesurft op bovenstaande internetsite
 

Bijlagen

  • 822-enve7.jpg
    822-enve7.jpg
    55,9 KB · Weergaven: 20

Matra_Murena

Actief lid
Misschien is het de doorontwikkeling van de Tudor als studiemodel? Hopen dat er zoiets op de markt gaat komen!

78cedgl-gallery.jpg


77oasyj-gallery.jpg
 

Exciter

Administrator
Het is een ontwerp van een tsjechisch student grafiek, gemaakt voor een wedstrijd gesponzord door skoda.
 

Potje

Actief lid
Ben ik de enige die het een lelijke auto vind?

Te veel klei of plaster op de motorkap en bumper.....
 

Exciter

Administrator
Ik ben er ook niet echt weg van, hoor, heeft teveel van BMW en Opel. Nee, geef mij dan de Tudor...
 

Wiseguy

Actief lid
Wel een schitterende bak ja.... overigens,de Tudor mag er ook wel komen van mij... dan is het assortiment al heel erg compleet.... nou nog een SUV-variant, een nieuwe Superb (incl. combi-uitvoering) en een off-road Octavia (zie elders op het forum).... en dan is het wel een aardig compleet assortiment dacht ik zo.... /forum/images/graemlins/laugh.gif
 

Potje

Actief lid
Die Tudor kunnen we voorlopig wel vergeten..... volgens mij gaat Skoda alleen maar familiebakken produceren. Yeti is immers ook een familiebak.
 

Hetzer

Forumguru
grappig he al die dubbelle topics!! /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/1761.gif
 
Bovenaan Onderaan