Wat heb ik nu ? Update mogelijk ?

Alexander68

Forumguru
Vrijdag kunnen we onze beer ophalen en misschien ene paar kleine dingen veranderen maar ik heb in. De garage even foto gemaakt van het entertainment systeem.

Daar wordt je niet veel wijzer van ....dus wat heb ik nu precies en zijn er nig updates voor ?

Skoda site is niet echt duidelijk....zie foto met info ,als goed is een amundsen

Bijlagen

• 20240124_123136.jpg
    20240124_123136.jpg
    408,3 KB · Weergaven: 99

hemi24

Forumguru
Ik zie knoppen rechts van het scherm, dus dat zou in de Kodiaq een Amundsen moeten zijn…

Maar volgens mij is de 195 ECE 2022 een Columbus kaart..?

Is dit een Amundsen scherm, met een Columbus unit in het handschoenenkastje?!?

@Rainesh : wat kun jij hier over vertellen?

Rainesh

Forumguru
Dit is een columbus met een Amundsen scherm ja. Deze combinatie is er ook :)

Systeemsoftwareversie is wel erg oud.

Alexander68

Forumguru
Ja er zit een deel in het hamdschoenkastje als het goed is, wonderbaarlijke combi ... volgens mij wordt het nu ingewikkeld qua update ..... ... liefste heb ik qua uiterlijk die mooie nieuwe tegels zoals in onze fabia ...

Maar valt er wat te updaten hier ....? En is dit een normale combo.

Hier foto tijdens de proefrit van het scherm...De fout zou opgelost worden door de garage ....

Rainesh

Forumguru
Systeem is prima te updaten. Uit mijn hoofd is de laatste 1433 voor dit systeem.

Als je mij een berichtje stuurt met chassisnummer, dan kan ik precies zien welk scherm er bij deze auto hoort.

hemi24

Forumguru
Ben benieuwd wat de ontknoping gaat zijn!
Of gaat het hier om een vroege versie van de Kodiaq?
Unit in handschoenenkastje is volkomen normaal voor de MIB navigatiesystemen…

Rainesh

Forumguru
Je hebt al een reactie gehad van me :)

Alles klopt helemaal, scherm is idd een Amundsen scherm en unit een Columbus. Beide onderdeelnummers staan ook netjes op jouw chassisnummer, dus af fabriek zo geleverd.

Alexander68

Forumguru
Nog een paar daagjes ,op de fabia een update van de kaart gedaan via vin nummer ging perfect.

Verheug me op de beer , niet te veel poespas erop ,maar wel functioneel. En als ik hulp nodig heb weet ik je te vinden.

Wel benieuwd wat er met vds nog te regelen is. Zat leuke dingen om te doen ,bv achteruitrij camera maar genoeg sensoren er om heen dus beetje zonde geld.

EdK

Forumguru
Het is zonde van het geld dat men sensoren heeft geplaatst van fabriek af, men had beter meteen een camera kunnen plaatsen.
Die reageert tenminste niet op grassprieten of op straatwerk als je op helling staat.
En dan heb ik het nog niet eens over valse meldingen

Bovenaan Onderaan