Wachten op de nieuwe aanwinst

4-1-2011 Fabia Combi Scout 1.2 TSI besteld
77 kW DSG (Yes, niet meer roeien):grin:
Black Magic Pearl
Scout 16" LM velgen
Lederen stoelen in twee kleur (Ice grey/Black)

Climatronic
Parc distance control
Parrot MKi 9200 (i-phone niet werken op bleutooth van skoda :icon_smile_dead:)
Reservewiel

Toen ik hem bestelde zou het 4 maanden duren.

Ahhh, wat duurt het lang... nog 3 maanden te gaan!:shocked:

Om een idee te krijgen hoe de Combi Scout er in het zwart uitziet heb ik even wat plaatjes gezocht op het internet. Zie bijlagen.
Ik blijf zwart een goede keuze vinden.:24:

Bijlagen

• skoda-fabia-200791553-640x480_fd43aa8b96.jpg
    skoda-fabia-200791553-640x480_fd43aa8b96.jpg
    62,6 KB · Weergaven: 49
  • skoda-fabia-200791546-640x480_262181d603.jpg
    skoda-fabia-200791546-640x480_262181d603.jpg
    78,8 KB · Weergaven: 51
Erg mooi!!! Op je voorbeeld foto staat de scout naar mijn idee op 17 inch Pegasus velgen. die heb ik zelf namelijk onder mijn O2 zitten...

Mooie kleur ook!!!!

Fabia

† In Memoriam
Welkom op dit gezellige forum. Je ziet deze uitvoering weinig rond rijden.

@OctaviaCombiDSG:
Ik zou het niet durven zeggen, want de 16 inch Kentaur en de 17 inch Pegasus lijken erg veel op elkaar. Het zijn zeker mooie velgen, heel veel beter dan de plastic wieldoppen die op mijn Leon zitten.:)

@Fabia:
Dank je wel! Ik heb zeker al veel interessante wetenswaardigheden gevonden.
Het is wel leuk, zo'n aparte uitvoering, alleen het nadeel is dat ik nog geen een in het wild heb gezien.:(

RefleCs

Forumguru
Ziet er in het zwart ook erg mooi uit. Ik heb zelf Satin Grey besteld. Je ziet ze inderdaad heeeeel weinig rondrijden. Spotten dus! Vandeweek zag ik een cappucino beige op de A28 rijden.

Klaasje

Forumguru
4-1-2011 Fabia Combi Scout 1.2 TSI besteld

Parrot MKi 9200 (i-phone niet werken op bleutooth van skoda :icon_smile_dead:)

iphone werkt gewoon op bluetooth van Skoda. Ik heb hem nu al 1 jaar gewoon op de standaard bluetooth van Skoda draaien (in combinatie met Columbus)

@Klaasje:
Dan heeft de dealer zich zeker vergist. Maar daar is nu weinig meer aan te te doen. Daarbij de Parrot werkt prima, dus maakt het mij niet zoveel uit.

@RefleCs:
Dan heb je er meer gespot dan ik. Behalve mijn eigen Fabia Scout ben ik nog geen andere tegen gekomen.
Ik heb wel een O1 scout 4x4 gespot, deze was volgens mij satin grey. Dat was lastig te zien, omdat deze al heel lang niet gewassen was.

RefleCs

Forumguru
Ziet er netjes uit! Zelf vind ik zwart wat minder omdat het contrast van de donkere bumpers niet zo goed tot zijn recht komt. Maar al met al een heel nette auto! Ben wel benieuwd naar nog wat meer interieur foto's (vanuit wat meer perspectieven).

Bovenaan Onderaan