Amundsen Waarmee Amundsen ece1 2016 updaten?

gr8jen

Lid
Hi, mijn excuses voor de noob vraag.

Ik heb een Fabia III gekocht. Als ik mijn navigatie wil updaten laat deze zien dat het om een Amundsen gaat.
Het kaartje en de kaartversie betreft een ECE1 2016 van 12GB met practisch heel europa.
Als ik voor mijn VIN nummer kaarten wil downloaden zie ik bij de oudere versies ECE1 2018 staan waarbij de kaart 12 GB is en heel Europa staat. De recente elke 7GB maar elk met een klein stukje Europa.

Kan ik nu elke kaart kiezen die daar staat of alleen de ECE1 die maar een stukje europe heeft?

ter uitleg:


Previous version ECE1 2018/2019

Valid since CW 25 2020

Albania, Andorra, Austria, Belarus, Belgium, Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Czech Republic, Cyprus, Denmark, Estonia, Finland, France, Faroe Islands, Germany, Gibraltar, Greece, Hungary, Iceland, Ireland, Italy, Kosovo, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Liechtenstein, Macedonia, Malta, Moldova, Monaco, Montenegro, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Romania, San Marino, Serbia, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden, Switzerland, Ukraine, United Kingdom, Vatican City State


vs

ECE 1 2020/2021
Valid since CW 25 2020

Andorra, Belgium, Faroe Islands, France, Gibraltar, Iceland, Ireland, Ireland, Luxembourg, Monaco, Netherlands, Portugal, Spain, United Kingdom



Liever download ik:


ECE 5 2020/2021
Valid since CW 25 2020

Andorra, Austria, Belgium, Faroe Islands (land-use only), France, Germany, Iceland, Ireland, Italy, Liechtenstein, Luxembourg, Malta, Monaco, Netherlands, San Marino, Switzerland, United Kingdom (incl. Isle of Man), Vatican City State



Kan dit en wordt die kaart dan geslikt?

Alvast bedankt.
 

EdK

Forumguru
Als je op je VIN nummer hebt gezocht kun je elke kaart die tevoorschijn komt downloaden en installeren ook de gene waar bij staat dat je een 32Gb SD kaart nodig hebt.
Je kaart is 16 en daar past dat bestand nog steeds op !

Ojah, we stellen als leden hier zeer op prijs als je je even voorstelt in de " meet en greet "
Krijg je ook veel sneller hulp bij verdere vragen / problemen met bv installeren van je kaarten...:pieker::koffie:
 

gr8jen

Lid
Thanks voor je bericht. Fijn om te weten, het zou zonde zijn als ik het gelijk zou verpesten.
Ik zal me zo nog even voorstellen. even vergeten in alle enthausiastme van de nieuwe auto ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

hemi24

Forumguru
Ik zou volgende versie proberen, dan heb je het meest uitgebreide gebied :

ECE A1 2020/2021 - only for 32GB SD

Die melding voor 32GB SD moet je nik van aantrekken, het bestand is bij lange na geen 16GB en past prima op je huidige SD kaart!
 

gr8jen

Lid
Ja dankjewel. Ik ben het op dit moment aan het verplaatsen naar de originele sd kaart. Het duurt even voor het allemaal gekopieerd is. Blijkbaar zijn er toch veel kleine bestanden, maar ik ga zo zeker in het donker kijken of mijn straat nu wel wordt weergegeven.
 
Bovenaan Onderaan