Waar zit de toevoerplug versnellingsbakolie

Timmer

Donateur
Wellicht ben ik iets te zuur maar als de monteur de bout niet kan vinden dan vraag ik mij af of jij bij de juiste monteur zit.
Dit was mijn eerste gedacht. Langs de andere kant, mss was de versnellingsbak gewoon vuil en zat de bout 'verstopt' onder vuil.

Meestal bij VAG wagens zit de vulpoort aan de rechterkant, maar mss kan OP volgende keer even verduidelijken welke versnellingsbak het is :cheers:
 

Mai

Lid
Hahaha rotterdssss RESPECT voor de ouderdom:tongue:, was echt een beste gepensioneerde man die dit als hobby nog doet bij kennis in keurgarage, ik zei wel: volgens mij neemt U teveel hooi op de vork.
Die beste man was zooo druk, kwam jan en alleman: even dit, even dat, moven dacht ik, maak een afspraak. Mijn uren tikken:jaja: maar die rubberen ring heb ik van de vw garage gehaald en hij zit er weer tussen + een nieuwe dunne pakking achter die stang met 2 rubberen hoezen van wiel naar bak of zo:pieker:, ja lach:maakmegek: niet weet ik veul hoe het heet . Maar ik ben blij, geen lekkage meer (hoop ik) en 29 aug. naar spanje karren, mooi huurhuisje :yeah: gevonden minstens 1-5 jaar, dan verlengen mits ik het kan rooien of voordien niet wat goedkopers vind, mijn 40 jarige droom gaat nu echt werkelijkheid worden. Hahaha straks ben ik in sept. 2023 terug , nee alleen als het financieel te gek is, belasting daar is super ingewikkeld. Fijn weekend.:bloemen::cheer:
 
Laatst bewerkt:

Mai

Lid
Pardon, mensen die liegen mogen van mij ...., ik 67 jrg vrouw, weet ECHT niet hoe die stang van het wiel naar de versnellingsbak heet, draagarm verwisselde ik wel ooit bij micra in 1999. En huurhuis is een huurhuis met alleen een aow kopen, hoe s.... ben jij kindman, of ben jij die sinds 2003 lange stalker, ook 1 van mijn reden dat ik weg ga uit dit land en nooit meer op internet kan.
 
Laatst bewerkt:
  • Wow
Waarderingen: EdK

Timmer

Donateur
Aandrijfas, bij ons ook wel een 'cardan' genoemd.

Ik ben ecvter de mening toegedaan dat je hier even stevig uit de bocht gaat.
@EdK bedoelde dat hij hoopt dat je van je huurhuis een koophuis kan maken, zoals jij enkele posts terug ook aangaf met je '40 jarige droom'.
Dat jij door redenen die ons onbekend zijn, moet verhuizen (gek, ik dacht dat het een 40jarige droom was...) naar een plek zonder internet, wil niet zeggen dat je zo moet aansturen dat hij een of andere stalker is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

EdK

Forumguru
Pardon, mensen die liegen mogen van mij ....,
Maak van je hart geen moordkuil hoor !
Maar ga niet je problemen (privé) hier profileren over mijn rug !
Me tekst was goed bedoeld maar klaarblijkelijk door jou blind als een aanval beschouwd !
Jammer, en daar laat ik het verder maar bij !

En evengoed een fijn weekend gewenst !! :pieker:
 

Mai

Lid
40 jaar wachten en je droom na je 65ste verwezelijken is heel normaal. Eerst de kids en dan jijzelf. Ik ken meerdere dames ennn heren die nu verhuizen naar hun droomland of een campertje kopen en heerlijk daarin leven, dat weet ik niet of het mijn ding is voor altijd. Er is daar wel internet maar ik zie er vanaf nav iemand die ooit zei: dat een uitdaging was om mij steeds terug te kunnen vinden. Wat weer gelukt is. En misschien een spaanse server ooit. ‍:bloemen:
 
Bovenaan Onderaan