Waar moet ik tekenen? Peus 508 PSE.

Zou jij deze rijden?

  • Jaaaaaa!!

    Stemmen: 8 15,4%
  • Denk het wel...

    Stemmen: 7 13,5%
  • Nee, het is en blijft een Peugeot

    Stemmen: 23 44,2%
  • Neen.

    Stemmen: 14 26,9%

  • Totaal aantal stemmers
    52

JeSko

Forumguru
Plak de badges af, zet hem ergens op een chique boulevard naast de usual suspects a la Audi, Benz en BMW, en hij zal dezelfde aandacht genereren, zoniet meer. Heeft Peugeot met deze 508 de knapste stationwagen van het moment gebouwd...? Ik denk van wel! Enjoy.

 

hemi24

Forumguru
Ziet er leuk uit, maar voor dat geld kun je elders ook iets moois halen!

Met 70.000+ euro op zak voor een auto, ga ik echt niet naar de Peugeot dealer…
 

hemi24

Forumguru
@JeSko :

Denk dan nog maar een keer, onderstaand is de vanafprijs in de configurator op Peugeot.be

upload_2021-5-31_16-7-46.png


Daar kun je in Belgie al een hele knappe Audi A5 Sportback S line 45 TFSI quattro S tronic voor rijden, met de nodige extra's...

H4sIAAAAAAAAAFvzloG1tIhBPNonK7EsUS8zXy84tSgzMSezKjEpJ9V63QXONcHX33oyMTBUFDAwMDAC1TJFO635LP6DjSPkAVSYyZuBpTw1qYARqMKNiSszNzE9VR8kwM_InWiqm1pRopuXmpvPDpQW5uHWzH-y2JTpfbd5rd2FRYkrT3Cs-87Aw9ghNE3IoPqiRvTP1vniK9JkI6r_MfBsZajxsNPrF6v8u-Pb3wsO81jnTD7KwHPTRDdsw-mTseW76lWE-FvWr40_u5OBp8vOLSz-xY-Xz_SkrR4GeZYK6mvdZuBZ4zb9j9Dlf_F-VotYZ9Y27r-xl9uBgcfQY7ln6Hm-8KK_J767_qwuMXX41cPAk8LaE-NrHDpZ2V5NUdu2ZPnfagtGBh5ud3krpofy59duc8vTXLVPZsHaI-IMPNXJT2dUzTPWCY-9INdyQzC_3O8F0GX_ry56XFr4-6LZ_FMLNry6OstAsMOWgWdvheJvljgLgZtPTlzu_HtSNv26hSADz26FCZvMF6uwl64yPSm8SPXGv4sTJjLwND4O_Pgga-4UQ9k8ZXvj5K_3TlxhY-ApK4v5r6fE8_TVj2ntZ9febfzf5b6EgeeAi0fHv1DFpqDHZuwXD8T9PfBhchYDT_C0F93Tvn_8wXVQbK3at8e7RPY6MzDwPJo7121RdlyWzOOVrHH9cn4Hz5k-Y-Ap5XJOfte-pMxdLfOn7GSRq4qRIv0MrMBoZBIHEiwaQILnPZDgaGMAkyAZJVAst4P4zOHMDAzA4GRgbmEAAT7h0qKcgsSixFy9otTigvy84syyVEENAyKBMKuPY6RrEAA4EBMikgIAAA
 
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Edit


Moet natuurlijk ook de sedan nemen zoals jij, dan is het verschil pak kleiner idd.

Screenshot_20210531-162025_Samsung Internet.jpg
 

JeSko

Forumguru
Achja ben zelf een Peus fan, Audi vind ik ook heel knap maar ja, die zie je al zo vaak, deze Peugeot vind ik wel echt speciaal. Opvallend en vrij uniek denk ik. Kan mij zeker bekoren.
 

Timmer

Donateur
Voor een 70k koop ik me een rs3 2.5tfsi :tongue:
Mooie wagen, maar ik weet niet of ik hem koop. Het blijft echt wel veel geld voor een wagen (eigenlijk blijft het veel geld tout court):arghh:


@JeSko ; ik zou je poll aanpassen en de optie 'Neen' toevoegen. Nu kan ik enkel 'neen, het is en blijft peus' aanduiden, en ik zeg niet nee omdat het een peus is
 

Cordoba

Forumguru
Met een dergelijk budget, zou ik de helft in een garage steken, en de overgebleven helft gebruiken voor een leuke auto om in die garage te parkeren. Voordeel is dat je dan ook veel minder afschrijving hebt.:D
 

leon-cupra

Forumguru
Je wint niet veel zieltjes met jouw peugeot @JeSko :D

Persoonlijk, moest mijn baas hem betalen, zou ik hem verkiezen boven vb een A4, vind het design zo mooi. Als ik hem zelf zou moeten betalen, dan koop ik iets anders. Peugeot en restwaarde ... wil het binnen een paar jaar wel eens zien hoeveel deze snelle, dure jongen dan nog zal opbrengen ...

collega had een 508 hybride ook op de shortlist staan als nieuwe bedrijfswagen maar uiteindelijk toch voor een Superb iV gegaan ... nl veel meer binnenruimte.
 

Tees

Donateur
Ik vind het wel een mooie wagen, maar voor dat geld? Nee dank u! En dan krijg je er nog gratis die lampen in de vorm Dracula-tanden bij :tegek:

Maar inderdaad, tis wel een vrij zeldzame wagen. Heeft ook een reden ;)
 

SuperBeeb

Forumguru
Zeker in een donkere kleur vind ik m erg 'cool' ogen. Valt iig op en dus herkenbaar; als er weer eens een audi voorbijkomt, moet ik altijd 3x kijken welk type t is.
 
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Zeker niet, maar dat is smaak en valt niet over te twisten, de Arteon is mooi, maar dan vooral in coupé versie of Berline wat het ook is? Deze Peugeot is een veel knappere station dan de Arteon, echt heel veel knapper.
 

Kanerr

Forumguru
Ik vind het een erg mooie auto, ook van binnen en het merk vind ik zelf ook goed. Maar 75k... Das veel geld. Mocht geld geen rol spelen (a k a baas betaald) en staat deze naast een insignia, 3 station, a4, passat en Superb, dan zou ik wel de Peug pakken denk ik :)
 
Bovenaan Onderaan