Wörthersee tour 2012

eddiea

Forumguru
Ik!

Ik ga de 11e en de 17e weer richting huis. Klinkt raar maar je gaat wel laat?

Wel apart trouwens wij gaan ook met de Superb maar het was de bedoeling eerst met de S4(RS4) avant te gaan.

Gr
 

Dirkmk1

Senior Member
Zo raar klinkt het toch niet, de officiële "meeting" is van woensdag 16 mei tot en met zaterdag 19 mei, we gaan dus precies wanneer de meeting is.
Maar er zijn er veel die kiezen om te vroeg te gaan als het wat minder druk is.
Dat is voor ons juist het leuke, naast auto's een enorme diversiteit aan mensen!
 

eddiea

Forumguru
Klinkt idd niet raar alleen gaat bijna iedereen eerder. De echt dikke auto's schijn deze week allemaal te gaan en de meeste zijn blijkbaar al weg als ik zelf ga. Een maat van me is gister al gegaan. Is mijn 1e keer dus ben benieuwd.
Al eerder geweest en waar zit je?
 

Dirkmk1

Senior Member
Ik ga voor de vijfde keer (denk ik..) en ga altijd tijdens de officiele meeting, wees gerust dan zijn er ook nog genoeg dikke auto's.
Veel mensen gaan een week of zelfs twee weken eerder.
Wij zijn gezegend met een eigen woning in die regio dus daar verblijven we dan ook.

Dat trouwens "iedereen" eerder gaat is een groot probleem, aangezien de drukte eerst tijdens het echte evenement was en nu over bijna 2,5 week wordt verspreid.
Hier zijn veel bewoners en lokale overheden (o.a. door hogere kosten) in de regio niet blij mee, zo niet blij dat er al over gesproken is om het evenement niet door te laten gaan. Gelukkig is dat niet doorgezet!
 

eddiea

Forumguru
Oh er is zeker nog genoeg te zien. En zo niet nemen we maar een biertje.....

Ik kan het me van de lokale bevolking wel voorstellen. Een vriend van mij gaat er al een jaar of tien heen en het wordt volgens hem steeds massaler, en daardoor meer overlast.
 

Antera

Donateur
ben er 5 jaar geweest en wegens omstandigheden al 4 jaar niet gekunnen en mis het elke keer weer zeker na al die beelden enz.
veel plezier en wij gaan ook altijd ervoor :-)
 
Bovenaan Onderaan