VW EOS naast de Beer

Jpturtle

Forumguru
Je leeft meer één keer en de kinderen worden zo groot dat ook zei een rijbewijs gaan halen. Wij hebben dus besloten om naast de Beer een tweede auto te kopen. Na wat zoek en speurwerk is het een VW EOS 2.0 geworden. Een model uit 2006 met slechts 54.000km op de teller.

Enkele kleine aandachtspuntjes, steenslag putje in motorkap en een ophanging van de rechter buitenspiegel waar de lak afbladderd. Verder een hele nette auto.
 

Bakkertje

Forumguru
Nice @Jpturtle mooie auto zo’n Eos!
Schijnen wel gevoelig te zijn voor lekkage (te voorkomen door regelmatig onderhoud van de rubbers met dat speciale goedje van vw)
 

Jpturtle

Forumguru
Voor wat ik heb kunnen zien is deze lekvrij, zeker een punt van aandacht idd. De komende winter nog lekker poetsen en hobbyen samen met mijn zoon, die er in zal gaan rijden. Ook nog de planning voor Maxton splitter en skirts en dan voor het seizoen een paar 18 inch wielen eronder. Ze zal toch het kleine zusje van de Beer zijn. Dus een beetje styling gaat er komen
 

Jpturtle

Forumguru
Gebroederlijk naast elkaar
full
 

Jpturtle

Forumguru
Tinten staat nog op de long-list, omdat mijn kinderen er de meeste tijd mee zullen gaan rijden heb ik hem graag volledig straat legaal.
Chrome delete gaat niet gebeuren. Zeker de neus geeft de EOS zijn karakter en open vind ik al het chrome gewoon heel erg netjes staan. Smaken verschillen
 
Bovenaan Onderaan